VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 er 12+2 i dag. var på ultralyd etter blødninger i dag, og der var det en stor og fin gutt, og blødningene ser ikke ut til å komme fra graviditeten, men fra skjeden. herlig! jeg får tett oppfølging, fordi jeg var gjennom dødfødsel i november, men denne gangen ser alt ut til å være i orden, heldigvis! blir likevel ganske sliten av gjentatte blødninger og mye tanker, men jeg ser lysere på tingene for hver dag som går! Har ei jente født juni 07 fra før, og håper og begynner å tro at hun blir storesøster i september!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Så godt at alt er bra!! Jeg steppet inn hit idag også.Er 12 i dag. Klarte de å se hvilket kjønn på UL?! Jeg skal på torsdag og er sååå spent.Får også ekstra oppfølging. Lykke til videre!!
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 vi så kjønn tydelig allerede for en uke siden, men legen sa det var uvanlig å se det såå tydelig så tidlig. men guttungen har en svææær tissefant. hehe. så her var det ikke mulig å se feil:-D (pappaen mener det er HELT naturlig at HANS sønn har stor tiss....og var svært så stolt) lykke til da:D
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Velkommen hit Vintersol, jøss som tiden flyr:) Gratulerer så mye med en liten gutt.
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 HAHAHA... må le av mannen altså! rart hvor viktig det der er for dem..
Veslemus Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Å, så godt å høre! =) Flyttet over hit i dag, jeg også. 12+1 i dag =) Kos deg med gutten i magen. Så moro at dere kunne se kjønnet så tidlig. Vil vite jeg også.. Ikke fått time til ordinær UL enda. Får vel i uke 20 som sist.. Håper på april, men tipper det blir første uka i mai. Vurderer en UL før om det ikke blir før uke 20. Har tilgang til det hos min jordmor Lykke til videre =)
Veslemus Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Å, så godt å høre! =) Flyttet over hit i dag, jeg også. 12+1 i dag =) Kos deg med gutten i magen. Så moro at dere kunne se kjønnet så tidlig. Vil vite jeg også.. Ikke fått time til ordinær UL enda. Får vel i uke 20 som sist.. Håper på april, men tipper det blir første uka i mai. Vurderer en UL før om det ikke blir før uke 20. Har tilgang til det hos min jordmor Lykke til videre =)
sunlight- ny baby i september Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Velkommen hit og gratulerer med en gutt:) Kjenner igjen nicket ditt da jeg ventet baby i juli -07. Mener du også studerte da og drev med eksamen rett før du gikk ut i permisjon. Jeg venter også en baby i september:)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Åh... Jeg må si jeg er spent på hva jeg får høre på torsdag. Begynner å tro at jeg har jente i magen nå... Hahaha... Typisk mannfolk!! Viktigste i verden;) Kos deg med gutten i magen:) å lykke til selv!!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 velkommen så mye..! satser på at vi føder på samme dato denne gangen også..!
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 16. mars 2009 stemmer det:) du hadde samme nick da og, sant?
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. mars 2009 hehe, det hadde vært koselig:-D
Øyboeren med to små <3 Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 jepp, hadde det.. men om vi skal ha samme dato nå også, får du jammen meg få før termin, jeg nekter å gå på overtid..!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 16. mars 2009 #14 Skrevet 16. mars 2009 litt gøy at vi begge skal ha gutt denne gangen i tillegg da og har fått vite det såpass tidlig..!
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 16. mars 2009 hehehe, jeg lover! hehe. jeg vil neimen ikke gå på overtid jeg heller! jeg bare håper det går bra jeg, men alt tyder jo på det nå. *sukk* men gleder meg til om omtrent 8 uker, og jeg er forbi 20 uker. da skal jeg begynne å virkelig glede meg!
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 16. mars 2009 husker deg også sunlight! hadde eksamen to uker før jeg fødte jeg. hehe. moro at det er flere fra "gjengen" sist nå også, er veldig mange som har termin i disse dager (som jeg traff i første trimester i sensommer/høst)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 16. mars 2009 #17 Skrevet 16. mars 2009 ja, jeg har virkelig troen på at det skal gå bra for dere denne gangen.. men det er klart, angsten vil nok sitte litt i uansett.. men det gjør den nok i større eller mindre grad hos alle
kikki..E&A Skrevet 16. mars 2009 #18 Skrevet 16. mars 2009 Så bra at alt er bra med både mor og barn..Hilsen tidligere Grorud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå