Mamman til Leon <3 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Har vært på min første time idag.. Var ikke moden å hodet var ikke festet til min stoooooore skuffelse.. Er 38+2 idag.. Hvordan virker den? Å funker det?
Spireline Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Jeg gikk 3 ganger til modningsakupunktur. Merket god virkning av det hun satte nåler for. Blant annet hodepine, nattesøvn, hetetokter,mareritt, bekken osv. Jenta ble født etter 3 gang, så vi rakk ikke mer, var da ca. 37-38 uker. Jeg tror det funker veldig godt. Skal jo være med på å redusere åpningstid også, og min fødsel tok 2 timer fra første rie til hun ble født. (forrige fødsel varte 32 timer, så det var stor forskjell)
Mamman til Leon <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Oj Så bra det hjelper.. Dette er min første, har hørt at fødselen tar lang tid da.. Får håpe akupunkturen korter ned på åpningsfasen da
mammae:-) Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Fikk modningsak en torsdag og mandag sist, og hun vart født tirsdagen- 6 dager før termin... Hun var ute 2.5 time etter første rie, og førstemann var ute etter over 24 timer med rier:-) Tror det hjelper:-)
Mamman til Leon <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Var det din første da? Godt å høre at d hjelper Gruer meg så kjempe til fødselen..
Mamman til Leon <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2009 Åh, så ikke at du skrev førstemann
superhappy32-guttemamma Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Hei! Er 36u i morgen og skal på besøk til føden, skal be om ak der, men vet ikkeom det blir modningsak. Det skal jeg på torsdag, så får vi se om det hjelper. Første fødsel tok 17timer+ to dager med rier på forhånd. Utrolig sllitsomt, prøver ak nå i håp om at det skal gå fortere og forhåpningsvis lettere denne gangen. Jeg gleder meg heller ikke, men har en trygghet som jeg ikke hadde første gang. Kjenner med deg for jeg gruet voldsomt første gang. Svigerinna mi tok modningsak og fødte på fire timer - førstefødsel!
Mamman til Leon <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 Høres ut som at den hjelper på da, så utrolig godt å høre Jeg tok 5 nåler idag, neste gang skal jeg ta 7.. Men kan bare ta en kur i uka sa jordmora mi.. Gruer meg sånn at det ikke er no gøy.. Lykke til med fødselen da dere !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå