Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Min beste venn har etter flere år som relativt singel blitt sammen med en dame.. Og jeg kan ikke skjønne hva han ser i henne! Hun er dum som et brød og ser ikke ut i måneskinn.. Han er en fantastisk flott mann på mange måter, og jeg kan ikke for mitt bare liv skjønne hva han ser i henne.. Men det at han ikke er like overfladisk som meg, gjør han jo egentlig bare til en bedre mann..hehe Jeg syns bare han kunne gjort bedre, men det kan man jo nesten ikke si heller da.. Jaja, nå har jeg fått luftet det, så slipper jeg kanskje å tenke mer på det..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hvorfor i alle dager bryr du deg? Er du sjalu?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Ja, det er klart jeg er sjalu, jeg vil også ha en lite tiltrekkende dame..eh.. Bryr meg fordi jeg ikke kan se at de passer sammen på noen måte. Men noe på det jo være, siden de er sammen..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Hun har sikkert en herlig side som du, overfladisk som du er, ikke ser.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Ok, så kan ikke du se at denne damen er tiltrekkende. Men det du bør se er at det er han som er sammen med henne ikke du. Han må jo tydeligvis da like henne og det er jo mer viktig enn at du gjør det!!!! Fakta er at man liker forskjellige mennesker og han må jo da få lov til å være sammen med en han liker og ikke ei du foretrekker. Du velger din livspartner...han velger sin...enkelt og greit!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Håper de gifter seg og får fine barn sammen.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Du skulle vel helst hatt ham for deg selv tenker jeg, og nå er du sur fordi han liker henne bedre enn deg. Get over it.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Hva synes andre om denne damen da? Er det bare du som ikke ser hennes kvaliteter, eller er det mange som mener det samme?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Hehe..Joda, det er greit nok at jeg er alenefar til to, og ikke akkurat trives med å være alene, men jeg liker nok kvinner bedre enn menn, åkke som!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Nå har jeg ikke diskutert det at de er sammen med noen, andre enn dere her på forumet.. Men fra før vet jeg at flere kompiser har vært "bortpå" henne "i nøden" som en kompis sa det så fint.. Ingen av dem er venner av han som nå er sammen med henne. Men hun går for å være lite pen og dum.. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 Kanskje hun er god på sin måte. Noe må det jo være, siden han falt for akkurat henne. Alle har da egenskaper som er gode. At noen ser bare det ytre er en kjennsgjerning. Men at dere diskuterer dette dere imellom, sier faktisk mere om dere enn om henne. Og han.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 Hehe, du er nå søt da... Men tenk på at smaken er forskjellig. Kanskje stemmer kjemien mellom dem rett og slett! Jeg har tidligere falt for menn som jeg i ettertid har innsett både var mindre pene og ikke riktig navla. Men der og da syntes jeg jo de var de flotteste jeg hadde møtt... Kjærlighet gjør blind også. Men kan jo være det at hun er supergod i senga da, tenkt på det eller?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #14 Skrevet 16. mars 2009 Søt? Jeg? Joda, jeg skjønner jo at smaken er forskjellig, men jeg har kjent denne mannen siden han kom flyttende sørover som niåring og havnet på pulten ved siden av min.. Og han har alltid hatt bra smak på damer, forrige han var sammen med var skikkelig smart, og blendende vakker.. Da var jeg nesten sjalu! Men jeg ser jo at saken min er svak, man kan jo ikke basere et forhold på utseende, selvfølgelig. Hadde hun bare hatt litt personlighet.. Supergod i senga, men intet annet, da blir man venner med noe attåt..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #15 Skrevet 16. mars 2009 Det at du tror hun er dum som et brød trenger ikke bety at hun er det, ikke alle som er like gode til å uttrykke seg bland fremmede! uansett så har han valgt henne, passer de ikke sammen så tar det slutt ganske fort, så det er bare å godta det HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #16 Skrevet 16. mars 2009 kanskje de har samme interesser? eller hun er en god husmor eller noe? NOE må det jo være han har falt for;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå