bimc Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jeg er i dag 14 uker, og syns ikke jeg har fått noe mage! Dvs, jeg har kanskje fått LITT, men ser jo bare ut som om jeg har spist litt mye i det siste. Magen jeg har fått starter ikke så langt ned heller, som jeg ser på de fleste andre... Jeg er veldig slank og ganske lav. Trodde ikke den hadde så innmari mye plass til å gjemme seg på! Håper ikke jeg er den eneste, begynner å bli litt bekymra jeg nå... Har sett levende foster 2 ganger på tidlig ul i uke 6 og 8.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg fikk høre fra min fysioterapeut at magen kommer fortere om man har "svake" magemuskler!! Så da har vel du sterke magemuskler:)) Jeg er bare 12 uker og har heller ikke så stor mage....Hørte labans bankede hjerte til jordmora idag:)) Så jeg hadde ingenting og bekymre meg for:)
Ingen kommentar Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Slapp av! Jeg er 18 uker og har nesten flat mage. Vi er heldige som ikke har så stor mage. Det gjør det lettere på slutten!
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Heisann dere med liten mage! Jeg venter nr. 2 og fikk ikke særlig mage før i uke 21/22. Siste 4 ukene har den virkelig poppet ut og nå ser jeg veldig gravid ut... er i uke 28 eller 29 nå. Var slik sist og, men da kom magen enda litt senere. Er ganske slank fra naturens side så synsdet er litt rart at det vises så sent, men det er vel bare sånn at vi er forskjellig:) Kos dere med magene når d kommer!!!
bimc Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Tusen takk for svar, søte mennesker Nå ble jeg utrolig glad og lettet! *puh* Jeg har alltid gledet meg sånn til å ha gravidmage, er nok derfor jeg venter sånn også! Gleder meg til den kommer, og satser på at det dere sier stemmer, at det blir lettere for oss på slutten Jeg skal til jordmor på fredag, så da blir det spennende om vi hører noe!
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 med min første kunne ingen se at jeg var gravid før jeg hadde vært på ordinær ultralyd.. hehe da min mormor gikk med min mor, så ikke bestevenninna hennes at hun var gravid likevel, og fikk sjokk da hun fikk beskjed av sin mor om å reise ned på fødestua med blomster.. hehe folk er forskjellig! magemuskler og plass i bekkenet er viktige faktorer. og god plass i bekkenet kan bety lettere fødsel, så du får ta med deg de positive aspektene du kan;-)
*toppris* Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 jeg har begynt å gåf mage, er 15+6, så kommer nok:) kanskje du ikke har så mye luft i magen da? jeg fikk luftproblemer ganske tidlig... så este jo ut etter hvert måltid... (og mangler ikke magemuskler her nei;) men nå er magen der hele tiden egentlig, er 2.gangs.
*lykkelig mamma* Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Jeg er også 14 uker. Er 3.gangs. Føler heller ikke at jeg har fått en skikkelig gravid mage. Min mage starter også litt lenger opp. Merkelige greier det der, men den kommer vel.
Cahethel Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Jeg er 20 uker med nr.4 og ingen mage..Magen min er litt større hvis jeg ligger på ryggen...Men jeg kjenner noen små og deilige sparke hver dag.... Ingenting å være redd for.... Lykke til jenter...
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 17. mars 2009 #11 Skrevet 17. mars 2009 jeg har sterke magemuskler og fikk mage i uke 15...så d der trur jeg ikke man kan si om at man har sterke el svake muskler osv..d er så individuelt..men oen får d fortere enn andre bare;)
mirakelbaby Skrevet 17. mars 2009 #12 Skrevet 17. mars 2009 jeg er 22+2 i dag og har bare så vidt antydning til mage.... så du har nok ikke noe å bekymre deg for :-)
Flower girl Skrevet 17. mars 2009 #13 Skrevet 17. mars 2009 Det er utrolig forskjellig hvor fort man får mage... En venninne av meg giftet seg når hun var 6 mnd gravid, og da var det nesten ingen i bryllupet som visste at hun var gravid, og hun hadde en inntilsittende kjole...... Jeg er nå i uke 14, og magen viser... Jeg fikk også mage rundt uke 12 i forrige svangerskap. Men at det skyldes mangel på magemuskler som hun ene nevnte at fysioterapeuten hennes hadde sagt, vil jeg ikke si meg enig i....jeg har trent i svært mange år og har faktisk "six pack" til vanlig, så da skulle ikke magen vist på meg ennå... Men jeg elsker gravid-magen, og ta det med ro, den kommer på deg også:=) Lykke til og nyt svangerskapet ditt.
__sommerbaby09__ Skrevet 17. mars 2009 #14 Skrevet 17. mars 2009 Hei min mage kom ikke før i uke 20 men da kom den fort og ble stoooor på bare 2-3 uker:) plutselig gravidmage:) lykke til
Solstråle77 Skrevet 18. mars 2009 #15 Skrevet 18. mars 2009 Jeg er gravid med nummer 2 (forrige ble født i 2007), og jeg fikk ikke mage før i uke 19 denne gangen - selv med elendige magemuskkler.. Men når magen først kom så kom den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå