Gå til innhold

Min første time hos jordmor :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg på min første time hos jordmor (er 26+2) og det var mye kosligere enn å gå til legen. Hun var veldig trivelig! Jeg synes jeg har kjent litt mindre liv i natt/mårrest enn vanlig, og hun kjente på hvor lisja lå og da var det ikke rart jeg hadde kjent litt mindre heller.. Hun lå med hodet helt opp og ryggen til venstre og føttene helt nederst. Da er det ikke rart all den boblinga jeg har kjent helt nederst idag, så utrolig morsomt å vite at det er de små føttene som ligger å dulter der. Og ikke var det rart at jeg har halsbrann heller siden hun ligger som hun gjør, så nå får sambo slutte å klage på at jeg spiser lovehearts hele natten ;p Han tror nemlig at det bare er noe jeg har funnet på at det liksom hjelper for å spise godis!

Skjekka hjertelyd og den lå på 146 idag, alt sto bra til og jeg ligger visst under det normale på sf grafen, så jordmora sa at hun synes ikke akkurat jeg var så veldig stor så det ble nok en litt mindre baby ettersom jeg også er så liten. Herlig å vite at alt er greit, det var veldig koslig å gå dit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...