zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har en sønn født 05 så dette blir mitt 2 barn,sambo`s første! Termin 300909 Skal på UL på torsdag...Da er jeg uke 12+3 Noen som tror det er mulig og se kjønnet da??Har hørt begge deler...
*toppris* Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 grattulerer og velkommen til oss:) ang kjønn så varierer det veldig, kommer an på utviklingen til barnet, hvordan h*n ligger, utstyret som blir brukt og personen som utfører ul... noen spesialister er veldig flinke på dette, andre ikke... han jeg var til er veldig flink på det, men den lille var sjenert og ville ikke vise seg frem;) da var jeg en uke lengre på vei enn deg:)
*toppris* Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 du kan jo se på denne linken:) http://baby2see.com/gender/external_genitals.html men etter alt styret ang jenteaborter i sverige har noen blitt litt strengere på å opplyse om kjønnet før ordinær ul...
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 Takk for svar:) Gleder meg veldig. Begynner faktisk og tro at jeg skal ha jente... Har blittt spådd det flere ganger nå.... Det var spennende å se på den siden du anbefalte,men det var utrolig likt så tidlig... Må nok studere den litt til før torsdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå