Gjest Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Alt var bra med babyen og det er så godt å vite. Så her får vi jente nr 2 i sommer:) Gleder oss masse masse!
*toppris* Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 grattulerer med en til prinsesse:) har du den typiske jentemagen da?
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Tusen takk, nei her er det en typisk guttemage. Det hadde jeg med førstemann også, alle trodde det ble gutt da også
VinterSol+2 Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 hehe, jeg hadde guttemage med jenta, og jentemage nå som det blir gutt jeg;)
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 ja det der er det ingen logikk i tror jeg;) jeg har et helt annet svangerskap denne gangen men kjønnet er det samme fordet.
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 det der med gutte og jentemager er bare tilfeldigheter.jeg har hatt jentemage alle 3 ganger men to av gangene er det gutt så tror ikke på det der:) Foresten...gratulere med jente..!!
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Gratulerer så mye!!! Jenter er jo kjempekos da! hehe, her stemte min magefølelse, men ikke mannens.. Ble jente på oss også
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 17. mars 2009 #9 Skrevet 17. mars 2009 Samme med oss, jeg var sikker på at det var en gutt, men samboern hadde rett - i magen lå det ei lita jente:-D Jeg har ganske typisk jente mage da, rund og høyt oppe. Har også fått litt ekstra på sidene...
Fallerifallera Skrevet 17. mars 2009 #10 Skrevet 17. mars 2009 Samme her! Jeg var så sikker på jente, annerledes svangerskap enn sist, men samboern fikk rett gitt og gutt nummer to er på vei! Ba vi ikke vedda om penger eller noe... Jordmora fortalte at noen som var på ul like før oss hadde vedda m mora hans, 5000 kroner!...
JenteOgGutterMamma! Skrevet 17. mars 2009 #11 Skrevet 17. mars 2009 Gratulere så masse! :-) Her stemte heller ikke magefølelsen min, hvis jordmor har rett! Jordmor trodde 90% at dette er gutt, men jeg har ennå jentefølelse noe som jeg synes er så rart! ;-) Da gikk med jenta hadde jeg jeg jentefølelse, og det stemte, og da hadde jeg også typisk jentemage, noe jeg også har denne gangen! Med gutta hadde jeg guttefølelse, og typisk guttemage, mage som var liten og rund! Spennende å se om magefølelsen har rett likevel, skal på ny UL i uke 32! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå