Gå til innhold

Flere uten symptomer?


Lillypia

Anbefalte innlegg

Er 9+0 i dag og merker ingenting....kjenner jeg blir litt stressa over dette, enda jeg egentlig bare skal føle meg heldig! Glemmer liksom at jeg er gravid innimellom, kvalmen er totalt fraværende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også at det er veldig rart.. Har litt murringer og litt ømme bryster om morgenen, men ellers ingenting. Vi har ikke sagt noe til noen ennå, får vente og se.. Har sett det lille hjertet på tidlig ul da, så den er der:) Men uvirkelig er det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+6 i dag, og har heller ikke merket en ting. Har ømme bryster, men det har jeg hatt før også liksom... Selv uten å være gravid... Men kjenner på meg at jeg er stolt, og jeg vil så gjerne gjerne si det til andre, men har hørt man ikke skal det før uke 12... Men det er så stressende, jeg ønsker å dele det med jeg er rundt hver dag...

Gleder meg til magen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del det du om du føler for det:) ikke noe fasitsvar på når det skal fortelles! Jeg har også sett hjertet så jeg vet jo at det iallefall har vært liv der inne!....men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er 9 + 2 dager og er i fin form. Er avsindig trøtt bare, men det skal jeg klare. Har en gutt på 8 måneder og slapp unna kvalmen med han også.

 

Bare vær glad dere er i form!! :) Kjempefint!! :) Bruk tiden til å få bevegd dere og trent litt. En luksus ikke alle kan på denne tiden. Blir fort nok bevegelseshemmet mot slutten.

 

Ble nysgjerrig på å benytte meg av tidlig ultralyd. Har i grunn ikke vurdert det, men må jo være veldig betryggende.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg er jo egentlig veldig glad for å slippe kvalme og sånt! har ei datter fra før og var heldig da også, men da kjente jeg iallefall litt. Glemte å si at grunnen til at jeg var på tidlig ul og er ekstra bekymret er etter en sa og en ma i fjorårets fire siste måneder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også uten symptomer... Forutenom at jeg er VELDIG trøtt, men det overlever jeg og TØRR hud. Vært kvalm i 2 dager, noen timer - bank i bordet så forsetter det sånn.

 

Jeg har sagt det til alle. Jeg klarte ikke å vente, og tenker at OM det skulle gå galt, har jeg mer forståelse fra familie og venner at jeg har noen dårlige dager i etterkant.

 

Skal på tidlig UL om 3 uker, da er jeg 13+1 eller 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har heller ingen symptomer, men var ho legen igår pga jeg har vært så trøtt, o litt sånn, så endte det med at jeg var gravid!

Hadde ingen mens termin å gå ut i fra pga jeg hadde ikke fått tilbake mens etter forrige svangerskap. Så endte med at jeg gikk på privat ul, og den viste 11+2 !!

 

vi fikk sjokk!! men selvfølgelig velig glade!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er å 9 uke .Å ingen symtomer .Har utrollig lite mat lyst men ingen kvalme ,ganske rart ..Litt følsom eneste ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...