Gå til innhold

Ang el tester fra billigtester.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor like må de to strekene være?!

Torsdag mener jeg at den første testen var positiv, men da jeg for sikkerhetsskyld testet en gang til med samme urin, var den negativ! Bedømmet den som negativ...

Testet i dag og den var positiv, var bare en ørliten forkjell på tykkelsen på de to strekene, hvis der i det hele tatt var noen forskjell. Ellers synes jeg de var like. Testet ikke på ny, men lurer litt på om jeg skal teste i kveld,

Må nevne at jeg hadde sex på kvelden før jeg testet begge gangene....kan det ha noe å si på resultatet?

Begynte å teste dag 8 i syklusen og er nå på dag 16.

Hvis jeg har eggløsning i dag når bør vi ha sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det står på pakken at test streken må være like sterk eller sterkere en kontroll streken.

jeg har også fått positiv el test der test streken har vært like sterk som kontroll streken men litt tynnere.. aner ikke om det har noe å si..

men angående sex, det anbefales å ha sex dagen før eggløsningen, under eggløsningen og en dag etter.. eller annen hver dag, da er også sjangsene gode for å treffe.

lykke til:)

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Har brukt eggløsningstester fra CB før, og de har bare slått ut positivt en dag hver syklus. Nå har jeg testet med stav fra billige-tester.no, og fikk pos.(tror jeg)mandag kveld, og helt sikkert pos. tirsdag og onsdag morgen. Da var strekene like tykke, teststreken var kanskje litt tykkere i går.

Skrevet

jeg vet ikke hvor mye man kan stole på disse billigtestene.. jeg har fått positiv eggløsningstest mange dager på rad og har hørt man ikke skal få det.

kanskje det er noe kluss m syklusen min siden jeg har sluttet på p-pillene for ikke så lenge siden.

ikke vet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...