Trilletrill Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Følgende har nå skjedd meg 2 ganger i dette svangerskapet. Får en usansynlig smerte i venstre eggleder som sprer seg til benet, så vondt gjør det at jeg ikke orker å reise opp overkroppen min. Første gang var i uke 10 og nå altså i uke 20. Jeg var redd jeg aborterte første gangen dette skjedde men har vært på 2 ultralyd etter det og alt er flott. Har heller aldri blødd. Men det skjedde i mindre grad igår også...kan dette rett og slett komme av gass i magen eller forstoppelse eller ligament smerter?
carinamor;) Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 hei hei! jeg tror det er det samme jeg sliter med, det er skikkelig vondt akkurat som om noen tar og kliper tak i eggstokken min og vrir. men jeg har ikke anelse om hva dette kan være? noen andre som har anelse?
Mamma_til_isabella Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Det er ikke at båndene i livmoren strekker på seg da?Det kan gi en veldig vond smerte.
VinterSol+2 Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 når skjedde det? i det dere reiste dere fra do, feks etter å ha tisset? eller i det dere reiste dere/strakk på dere? i så fall er det ganske vanlig, mye som skal "falle på plass" inni der. det kan også være ligamentbånd som strekker og vrir på seg. det kan være skikkelig vondt innimellom,men er altså helt ufarlig, og akkurat sånn det skal være!
Mamma´n til lillemor Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har noen ganger fått sånne smerter når jeg nyser. Forsvinner like fort som det kommer, men er litt ekkelt likevel fordi jeg ikke har hørt noen andre ha sånne smerter. Jeg tenker at det er kynnere, men når jeg leser om det står det at det ikke skal være smertefullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå