Gå til innhold

Hvordan er formen til dere fødeklare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har bursdag 17.mai, og termin er 18.mai. Vi har kjøpt ny leilighet, så vi snakker litt om å ha 17.mai/bursdgas lunch her hos oss, så sant vi ikke er på KK..

Min mor kommer å skal være hos oss noen uker, rundt termin og første uken(e) til babyen, så hun er en del til hjelp ang lunchen.

De som blir invitert er svigemor med samboer, svigefar med samboer og hans to søstre. Har tenkt til å spørre om de kan bidra med å ta med litt mat/kake.

Alltid er det sånn at "vi feirer Kristoffer på søndag", aldri på 17.mai, dagen hans. Men i år venter vi ikke til etter termin, da er det heller koseligere å ha en liten lunch her. Tenker også på at de slipper å mase på tlf om det skjer noe snart.

Hvordan formen er regner jeg med er veldig forskjellig fra person til person. Men lurer likevel på om dette er å ta seg vann over hodet, eller har man vanligvis energi til besøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Har 18 dager igjen, og min form er generelt sett ganske fin! Kan variere litt fra dag til dag men...

Blir fort trøtt og sliten bare, så jeg bruker å blunde et par timer på dagen hvis jeg får muligheten.

Men jeg er ganske sprek, går lange turer, handler på butikken, drar i selskaper og er ganske sosial ellers.

Men jeg har mine dååårlige dager også, hvor jeg er sur og lei, og veldig slappis.

Hehe. alt er vel normalt kan jeg tenke meg. Som du sier, så varierer det fra person til person.

Takk ja til besøk, og heller be om hjelp til å lage kaker, mat, eller annen underholdning. Folk er som regel svært hjelpsomme og forståelsesfulle når det er en høygravid kvinne tilstede! hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...