Gå til innhold

Hva svarte skjedde med Kristine Mossing!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste bildet som er lagt ut, der ser hun jo ut som om hun har sminka seg med skokrem!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell oss noe nytt da, oh pretty please ;))

K.M er old news...

Skrevet

Hehe. Litt mye selvbruningskrem.

Skrevet

hun var med i unge mødre..

Skrevet

Hahahaha! Seriøst altså... ? Ja, det så ut som skokrem! *fliiiiiiiiiiiiire*

Skrevet

Personlig synes jeg hun har helt forferdelig stil! Ser noen sier hun ligner litt på en russer-jente som prøver litt for hardt og det er jeg enig i. Sukk. Sikkert noen som synes jeg har forferdelig stil også, men så må jeg nesten tåle å høre det også da siden jeg både har blogg og snakker "dritt" om mossing her.

Skrevet

Okei, her fra en som ikke aner hvem hun er, men herregud sier jeg bare.. Jeg er ikke den personen som rakker ned på andre, men sorry hun virker jo lite intelligent, og hvem gidder å lese bloggen hennes, hun skriver som om hun er 12 år gammel, og klærene er jo så uten smak, tror hun at hun er et mote ikon eller noe?? tror hun har en lang vei å gå der, for det første kan hun gi bort klærene sine til fretex ( tviler da sterkt på noen vil kjøpe klærene) ..

Skrevet

Enig med anonym 17:31...

Skrevet

Hvem i all verden er Kristine Mossing?

Skrevet

Jeg har også vært innom bloggen hennes og irriterer meg over hvordan hun stjeler artikler fra andre steder og bruker dem selv uten å oppgi kilde. Ganske lett å se hva hun har skrevet selv og hva hun har stjålet, for å si det mildt. Det er ikke smart å stjele som ei skjære fra andre om man ikke vil bli saksøkt.

Skrevet

sånn er det når brun og blid sponser meg;)

ja ,jeg sier ifra når jeg plinger innleggene:)

(det betyr at seher.no linker til bake)

deilig at dere reklamerer for bloggen min her inne:)

all dritten fra dere, gjør det jacpot på andre kanter;)

blogges folkens;)

Skrevet

Se og hør. hahahahahahahahhahahhahahhahahahahahahahahahaahhaha...JAAAAAAAAAA der er jo de MEST seriøse folka.

Skrevet

For hva det er verdt syntes jeg du er ei pen jente som later til å ha mange gode kvaliteter. Dessverre har jeg kun sett en av episodene i tv programmet du var med i, kunne godt tenkt meg å se flere. I den episoden jeg så sympatiserte jeg med deg i forhold til HS, uansett. Ha en fin dag og kos deg med det du liker å holde på med.

Skrevet

tusen takk, kjempe koselig og høre:)

Skrevet

Det er bra Kristine ikke sponses av Freia, da! Ha ha.

Skrevet

altså, hun er ikke pen med det håret, og klestilen hennes.. Hun ser mer trash ut en posh, men om hun hadde gått til en skikkelig frisør og kanskje sluttet å latt seg blitt sponset av brun og blid så kunne det gått bedre for henne :) Og kanskje ta opp norsk fag på vgs-nivå ? ;)

Skrevet

hahaha....samboeren min syns du ser ut som ei bur ugle.

Det var noe av det første som glapp ut av han før han grøsset!!

Skrevet

Fy så ekle dere er!! kan tenke meg dere er bedre selv?

Skrevet

Er ikke akkurat bra reklame for Brun og blid spør du meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...