Gå til innhold

Nå er vi vel en del som nærmer seg 2. trimester..?


MathildeC

Anbefalte innlegg

Jeg er 11 uker i dag i følge legen min, så nå er det bare en uke igjen! Jippi! Skal på privat UL + legen i neste uke. Er vel på tide å fortelle jobben også da, blir jo en del fravær etterhvert. Har forsåvidt vært så mye fravær siden jeg begynte i ny jobb 1. desember pga eget og barns sykdom at jeg føler meg jeg "leker" jobb. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja nå nærmer det seg sakte men sikkert =)) jeg vet ikke termin før jeg har vært på ul 3. april, for mens terminen er ikke riktig. jeg tror selv at jeg ble gravid 9 januar ; ) og ifølge terminkalkulatoren har jeg 200 dager igjen til termin =)) spennende !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+2 i dag ( ifølge tidlig ul i uke 8). Skal bli deilig å lette på sløret. Har foreløbig klart å holde det hemmelig for absolutt alle (utenom mannen da..) og nå kjenner jeg meg rimelig lei av å leke med usmakelige alkoholfrie viner og bortforklare hvorfor jeg vil hjem og legge meg allerede 2130. Gruer meg derimot veldig til fortelle det til sjefen på jobb. Startet også i ny jobb like før årsskiftet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+0 idag, og 7 dager til andre trimester :D

Skal på ultralyd Tirsdag 24.03 og gleder meg stooooort :D Blir spennende å få en skikkelig termin å forholde seg til altså!!

 

Og gleder meg til å se det lille knøttet som vokser der inne, og gjør mamma så veeeeeldig uvel og utålmodig ovenfor brødrene ikke minst!

 

Neste uke skal nyheten røpes til omverdenen, og jeg gruer meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på 2. trimester idag... men føler ikke meg bedre ang kvalme, er foreløpig kun gått ned i vekt fordi kvalmen hindrer meg i å spise det jeg gjerne vil...

 

Men er ellers kjempe glad for alt er gått fint med fosteret til nå. :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+ 5 idag,skal bli godt å komme over. Har fått termin 5 oktober, den reknet legen ut ifra første dag i min siste mens. Så det kan vær jeg får ny termin når jeg skal på ultralyd 29 april. Men det er så leeenge til!! Skal ikke til jordmor før 20 april heller, så nå går jeg bare å venter på dagen som snegler forbi.

 

Vi har sagt det til alle familiemedlemmene og vennene vårs + jobben. Det er fordi pga sladder, rekner med det fleste hadde fått hørt det av andre uansett, og fordi vi ville si det selv=) Syns det var litt fælt og flaut å si det til sjefen, men hun tok det bra hun. Er ingenting hun kan gjøre med det uansett, og hun sa at hun hadde reknet med det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11+2 i dag. Det blir fint å runde de tolv ukene, men føler ikke at jeg kan puste ut før jeg har hørt at det er et hjerte som banker der inne. Skal til jordmor om to uker, så krysser fingrene for at jeg får høre hjertet da. I så fall en fin start på påskeferien. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...