KarLuc +1? Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Sniker inne her fra Bli gravid... Tenkte kanskje få litt veiledning fra dere som faktisk er gravide. Hordan kjentes det ut i brystene før ikm? Om hvordan de kjentes tunge,vonde osv..... Tenkte kanskje ikke si noe om mine symptomer da det er deres jeg er interessert i
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjente det på brystvortene mine ca en uke etter EL. Det kjentes akkurat ut som om de hadde blitt forfrosne. Eller rettere sagt, det kjentes ut som om noen brukte neglene sine og vred de rundt. Ikke noe behagelig følelse iallfall. Men det gikk over iløpet av en halvtime, og det kommer og går litt innimellom. Dette er nok veldig individuelt fra person til person, men er iallfall slik jeg har merket det. Og i tillegg så har jeg fått veldig fremtredende blodårer der også. Lykke til!
sjøsamen Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjente raskt etter el at jeg var veldig øm i puppene, mer enn jeg vanligvis ble før mensen... i tillegg såre brystvorter og at de kjentes tunge ut. Lykke til
KarLuc +1? Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 åååå.. glimter et lite håp jeg da.. gått med murringer siden dagen etter el. (1 hel uke nå). Og i går begynte plutselig puppene å føles så tunge.. og ømme, men ikke vonde å ta på da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå