Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med nr 1 var vi i utlandet og hadde en trehjuling som kunne legges helt ned og som hun lå med en sommerpose i. Gikk helt greit det.

Vi har en sportsvogn som legges helt ned nå også, tenker på å bare få en softbag til de første mnd. Våre krapyler vokser jo som ugras også...en bagvogn blir nr 2 ute av på et partre mnd allikevel. OG kommer til å bruke mye slynge.

Vi abonnerer ikke helt på utesoving heller. Det er et merkelig norsk fenomen. Barn 2 kommer i september.

Kommer andre enn dib-politiet og tar meg om vi stemmer nei til en standard spedbarnsvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte softbag til nr 3, måtte ha søskenvogn siden jeg hadde to tette. Fungerte helt fint :-) Så trenger ikke bagvogn overhode. Har forresten had kombi til alle mine 3 jeg.

Skrevet

Enig med deg Expat angående utesoving, he he!

Nei, vi hadde ikke det til jentene våre (født des og jan)...hadde sportsvogn som man kan legge ned (heltflat), funket helt greit!

Skrevet

Jeg valgte sportsvogn med mykbag denne gangern(Teutonia Prestige) og har heller ikke hatt ungen til å sove ute. Bare når vi går tur.

Gjest amandine
Skrevet

...og skal de sove ute blir det trangt i en bag med pose og alt. Ikke bagvogn her i huset heller. Slynge/mei tai og en god joggevogn derimot...

Skrevet

Digger svarene her, nå spares det tusenlapper!!!!

Vi har DEN diggbare saueskinnsposen fra sist og. Den er 90 cm lang!

Skrevet

Hadde Teutonia med softbag til begge mine. De var også i kategorien store, og minsten fikk jeg ikke oppi bagen når han var 5 mnd ;-)

Da var det heldigvis juni, så det var varmt nok å ligge i sportsvogn.

Skrevet

mykbag gjør jo samme nytten den som en bagvogn;) Men har en stor bagvogn selv, og syns den er digg. God plass.. og.. min lille prinsesse ligger ute å sover nå.. helt nyd ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...