Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Når er det greit å la barnet være uten mammaen og pappaen i et døgn? er 4 1/2 mnd for tidlig??
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Men kjære deg. Bruk de små grå littegrann da! *oppgitt over all usikkerheten til folk*
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Dette er farlig altså. Han kommer til å få traumer resten av livet.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Når du er klar for det og hvis du er trygg på de som skal ha henne.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Takk for svar, Vilikke&Knøttelit1bleAdrian Til dere andre, om dere ser behovet for å svare frekt, hvorfor svare i hele tatt? Til informasjon har jeg ikke barn nå, og vet derfor lite om hvordan det vil være når det er 4 mnd gammelt. Var rett og slett snakk om en forpliktelse langt frem i tid som jeg må gjøre nå eller gå glipp av. Og på denne tiden vil da knøttet i magen være ca 4.5 mnd gammel.. Derfor jeg lurte.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Fordi det er et så ufattelig dumt spørsmål. Sånt skjønner man liksom selv. Det er ingen fare å ha barnepass i en alder av 4,5 mnd! Noen ganger er det lov å tenke selv vet du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå