Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Verst er det i hender/under føtter mens jeg ammer, men i dag hadde jeg min første trilletur ute (ikke spesielt kjapt og kanskje 5km tilsammen) og jeg var gjennomvåt når jeg kom hjem!! Skal jeg forvente at det er sånn hele ammeperioden, eller kan jeg håpe at det gir seg så snart jeg slutter å hoste (har hatt rar stemme og hoste ei drøy uke nå, men ikke feber og sånn)? Ikke akkurat berre lekkert med svettestriper på gensern til stadighet...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Husker akkurat det ja, men det kommer seg. 5 km er jo en ganske lang tur det da, tok en stund før jeg var kommet opp i en såpass distanse... Går ammingen bedre?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 5km - max; måtte en tur til sentrum og hjem igjen ) Nesten litt stolt av meg selv, spesielt siden det regnet også og jeg omtrent er "allergisk" mot sånt :oD Ammingen går mye bedre. Dvs fortsatt rar ammestilling, men ikke fullt så vondt som det har vært så jeg er mer tålmodig med ham og får ikke nervesammenbrudd selv om han vifter litt med armene, hehe.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Høres ut som meg før jeg fikk påvist høyt stoffskifte. Gikk opp en liten trapp og jeg var svett igjennom alle klærne. Ta en test hos legen din.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Oj, såpass! Får høre med ham på 6-ukerskontrollen :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå