**Frøken84** Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Har så lyst til å begynne og studere.. men er usikker på hva... så hva studerer dere og hva skal dere bli?? og hvor lang tid tar utdannelsen?
Mom2Two Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Juss. Skriver ferdig avhandlingen min. Blir jurist når jeg er ferdig. Jeg har gått 6-årig studieløp. Vet ikke helt hva jeg skal bli når jeg vlir stor:)
tante grusom master of law Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Juss jeg også. Skriver også ferdig avhandlingen min nå. Blir ferdig jurist i april. Har brukt 4.5 år på studiet, fikk fritak for et semester siden jeg har en bachelorgrad fra før...
Masaili <3 Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Planlegging og administrasjon studerer jeg. Ferdig nå til våren Aner ikke hva jeg vil jobbe med etter det, tar den jobben jeg får;)
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Sykepleier, tar 3 eller 4år alt etter om man tar den på fulltid eller deltid ( jeg studerer deltid). Kommer nok til å ta videreutdannelse etterhvert også :-)
mamarama og lille banan Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 allmennlærerutdanning, fire-årig. blir ferdig neste vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå