Gjest Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Dette er mitt aller første innlegg her inne! Kom over dette forumet, og det ser ut til at det er her jeg passer best inn. Jeg er 36 år gammel, og ble for lit over ett år siden velsignet med en sønn, etter mange lange år med prøving og feiling, etter å ha gitt opp egentlig. Men da vi da hadde bevist at vi faktisk KAN, så ble drømmen om en FAMILIE vekket i meg igjen, og nå har jeg et brennende ønske om flere barn. Vi har prøvet siden et par måneder etter fødselen, fordi vi regnet med at det ville ta tid, og nå har altså 10 mnd gått, og intet hell enda. Denne måneden har jeg imidlertid tatt en dobbel Pergokur, og eggløsningen kom som etter klokka (for første gang i mitt liv!) - så LITT mer håp har jeg jo denne måneden - venter spent på ikm den 28 mars!
smilla73 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Heihei Egentlig blir eg litt smådesperat og stressa av all babypraten og sidan eg ventar mensen (ikm??) 22. mars skulle eg helst sjå at veka flaug av gårde og eg ikkje tenkte på det i det heile tatt. Men eg har definitivt ikkje klart å la vere, og etter ein sjukedag heime har eg gått til det skritt å registrere meg som brukar her inne. Så så greit gjekk det å "ikkje tenke på det". Haha. Er fødd i 73 og har prøvd i ca eit år, med ein SA (10+3) og to positive testar som "ikkje blei til noko" - 4+3 og 4+6. Så eg grur meg nesten til å få positiv test igjen... det kjem til å vere eit lite h*****e til veke 13-14... eg har ei søster som hadde ein SA såpass seint, så eg stolar liksom ikkje på nokon ting før det. Syns liksom eg har vore /litt/ kvalm og litt /ekstra/ trøtt i det siste, men ikkje nok til at eg egentlig trur på at det faktisk er symptom... Skal sjå etter deg her inne etter 28. mars, Chumalunga!! Kryssar fingrar (nesten lettare å krysse dei for andre enn for meg sjøl)
Hillbillie Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Gratulerer så mye til Vegaspia og Lillis!! Ønsker dere hell og lykke i svangerskapet og håper det er smittsomt!! Blir spennende etter pergo-kuren og vellykket EL, chumalunga. Jeg har også fått min første pergokur denne måneden og blodprøve nå viser at jeg hadde to egg som ble frigitt. Så jeg lever i spenning og kjenner etter all verdens symptomer! Har ikm ca. 21 mars. Puppene var kjempeømme etter el, såpass at jeg våkna om natta av at det var vondt! Ikke fullt så mye nå men fortsatt ømme....krysser fingre for oss somventer ikm i nærmeste framtid!",)
Gjest Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Spennende da! Ønsker deg lykke til - man får bare gripe fatt i alle tegnene som gir håp!
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 Da ble det ikke denne måneden heller. Ikm i går, testet negativt i dag morges. Ikke noe TR ennå, men har ikke så mye forhåpninger nå.
Vegaspia Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 velkommen hit .) Siden jeg så navnet mitt lengre opp her, vil jeg bare si at jeg nå hører tilbake her... jeg mistet dessverre onsdag kveld og går nå igjennom en SA. HAr mye vond, mest fysisk, men selvfølgelig psykisk... tar meg en gråt når jeg dusjer.. ) Men får bare starte på scratsh igjen.. Lykke til alle sammen!
Kristineee Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 Jammen kjente jeg meg igjen her ja. Vi forsøkte lenge med å få førstemann. Ble gravid på dobbel pergotimekur mens vi sto i kø for IVF. Dette er nå to og et halvt år siden. Trodde da at jeg ikke ville få flere enn vår vakre gutt, men da jeg ble gravid mens jeg fortsatt ammet (mistet da jeg var drøye tre mnd) ble håpet tent på en større familie. Vi er vel nå i vår 13de pp, men siden jeg går inn i tyttebæruka nå (kjenner det er på vei), så går vi inn i vår 14de pp. Ikke lenge siden jeg fylte 40 og min mann har blitt 41. Velkommen skal du være her inne. Lykke til videre og håper med deg at ikm ikke kommer 2803.
Gjest Skrevet 29. mars 2009 #8 Skrevet 29. mars 2009 Tusen takk! Ja vi er nok mange i samme båt...dessverre! Er to dager over nå, og går og kjenner på mange symptomer, men jeg skylder på Pergoen jeg da - tør ikke å håpe på noe! Testet negativt i går, nå tør jeg ikke å teste igjen for å få bekreftet det uunngåelige!
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #9 Skrevet 31. mars 2009 Og da var første Pergo-syklus over...uten resultat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå