SuperSizeMe Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Eg er 6+6 (trur eg), og har svært lite symptomer. Er trøtt og må ofte på do om natta, men ellers lite. Begynner nesten å lure her... Har mista tre ganger tidligare, og vi jo så gjerne få det til no!! Trudde aldri eg skulle håpe på meir kvalme... Hehe... Andre enn meg som er rundt 7 veker på vei og ikkje merker so mykje?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde ingen symptomer før kvalmen og spyingen kom kastet på meg i slutten av uke 6 Så hadde det ikke vært for at jeg har gått og kastet opp i 3,5 mnd, så hadde jeg vel hatt fint lite symptomer. Men merker jo at magen vokser og tassen spreller nå da Hehe
SuperSizeMe Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Bra det spreller i alle fall! Men forferdelig for deg at du har kastet opp så lenge!! Ville jo heller hatt en mellomting mellom min tilstand og din kvalme trur eg, men denslags bestemmer vi desverre ikkje sjølve... Skal vel vere glad så lenge eg føler meg i fin form, og håpe på at eg og kjem til sprelling i magen til slutt :-) Lykke til vidare med sprellinga i magen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå