Gå til innhold

Hvilken er den beste 3-hjulingen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hvorfor synes dere dette?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hartan skater er min favoritt :o) Hatt den til begge jentene. Kombivariant først, så duo til nr 2, og jeg holder en knapp på duo'en. STOR bag, vi bruker den fortsatt: Ullpose oppi, pluss snupp på 9 mnd :o) Både bag og sportsvogndel kan snus begge veier (stort pluss!!) sportsvogndel kan legges heeeelt flat, ganske mye oppbevaringsplass under vogna - til en 3-hjuling å være. Store brede hjul, triller godt på alle underlag, også på skogsvei :o)

Skrevet

Teutonia Spirit S3

 

Se tråd lenger ned :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...