WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hartan skater er min favoritt ) Hatt den til begge jentene. Kombivariant først, så duo til nr 2, og jeg holder en knapp på duo'en. STOR bag, vi bruker den fortsatt: Ullpose oppi, pluss snupp på 9 mnd ) Både bag og sportsvogndel kan snus begge veier (stort pluss!!) sportsvogndel kan legges heeeelt flat, ganske mye oppbevaringsplass under vogna - til en 3-hjuling å være. Store brede hjul, triller godt på alle underlag, også på skogsvei )
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Teutonia Spirit S3 Se tråd lenger ned :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå