Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Har en som skal installere alarm hos meg i dag.... og fyren er SINNSYKT DEILIG!! Sjeleglad for at jeg er sminket å velkledd hehe Til tross for at jeg er høygravid.. Tviler på han er intressert i en høygravid singel dame (Eks sambo flytta ut..rundt den tiden vi fant ut at jeg var gravid.....)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 da er det bre å sette inn støtet!! hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Kan du ikke bare spørre han om han har noen tips til hvordan man setter igang fødsel? (selvom det ikke er det som er poenget) Også pense det inn på at sex kan brukes...... hehe
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Nå har "McDreamy" gått... sukk Han spurte meg hvorfor jeg skaffet meg alarm... så sa jeg at jeg ville føle meg trygg.. ikke alltid like hyggelig å bo alene... hehe ( Det er jo faktisk grunnen og da..) Han begynte faktisk å stamme nesten uansett hva han skulle si etter jeg "fortalte" at jeg bodde her alene.. hm.... ) Er helt gele jeg nå alså Drømme drømme
Bøtteknott Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Synd man ikke kan installere alarm to ganger..! :-))
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Hihi, så gøy å bli litt sånn mo i knærne på en høyst sedvanlig mandag, da:-) Ble litt rød i toppen selv her da jeg og snuppa var på Meny for en times tid siden. Står nemlig en veeeldig kjekk (og ung!) mann i ferskvaren. Gjett om jeg skal handle fersk fisk og biff hele uka, haha! Går hjem til en ektemann da, så for min del er det bare "se og ikke tenke på noe mer", men greit å se på noe fint mens man vandrer rundt der mellom epler, pærer og paller med dassruller....;-)) Du må jo sørge for å få noe "feil" med alarmen iløpet av uka, så han kan komme tilbake!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Du får fikle litt med ledningene på den eller noe da, så den trenger reparasjon sånn helt plutselig- og så håpe på at han samme kommer en gang til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå