Gå til innhold

Navnevalg :) Trenger hjelp!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står mellom:

 

Arian

Storm

Falk

Ravn

William

 

Hva klinger best i deres ører?

Var neimen ikke lett dette med navn. Har begynt å få det travelt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker William best av disse navnene :-)

Skrevet

William, uten at det er noe personlig storfavoritt.

 

Arian synes jeg høres halvnazistisk ut, de tre andre liker jeg bare ikke - blir litt for back to nature bæresjal i økoull og tøybleier-pretensiøse for min del.

Skrevet

William :-)

Skrevet

Jeg likte Arian, men tror kanskje mange ville tro det var Adrian han heter...

 

Ellers er jeg også glad i William. :)

Og i stedenfor Falk og Ravn - liker jeg heller Varg. Men det er nå meg :)

Skrevet

Takk for svar. Ja, er litt usikker på Arian selv også, men synes det er fint allikevel. hmm..

 

Har å tenkt på Aigin og Varg.

Skrevet

Nå er jo jeg sikkert litt sær da, og jeg liker dobbeltnavn.

Jeg synes Varg Arian klinger fint..

Men.. jeg er jo kanskje sær ;)

Skrevet

william likte jeg best

Skrevet

Jeg liker egentlig bare William.

 

Arian synes jeg også er litt nynazistisk (er for øvrig ikke noe fan av Adrian heller, så det hjelper ikke at det ligner), og slenger du på at "norrønt" dyrenavn etterpå blir det enda verre.

 

Storm liker jeg for så vidt, men siden jeg selv har hatt en gammel slektning som het det, og som valgte å bruke mellomnavnet sitt til vanlig, så innbiller jeg meg at det er et navn det ikke er så lett å leve med...

 

Falk og Ravn er bare ikke min stil. Hadde nok valgt det langt mer vanlige Bjørn om det var jeg som skulle velge...

Skrevet

Signerer de som mener Arian høres nynazistisk ut! Tenker umiddelbart Aryan Nation, og det er jo ikke gøy for gutten din vel..?

Skrevet

Synes Ravn er fint, men ungen må passe til det. En liten blond gutt som heter Ravn er jo en smule upassende. William er kanskje et sikrere valg?

 

Arian - da tenker jeg arisk, tror broren til gutten som heter Hitler har det navnet. Om jeg husker riktig, da.

 

Storm - tenker på hotell cæsar.

 

Angående Falk, forsåvidt et greit navn, men det er et så kraftig navn at ungen må ha sin mengde personlighet for å kle det. Så en far som ropte på sønnen sin Falk her for noen helger siden. Falk var en toåring med blondt hår og bolleklipp, så ut som en liten engel, men alt annet enn en Falk. Jeg måtte faktisk le litt inni meg. Lille Falk så mest ut som en spurv.

Skrevet

William var finest av disse syntes jeg :-)

Skrevet

William klinger absolutt best. Storm, Falk, Ravn og Arian synes jeg er sært og lite pent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...