Gå til innhold

Er det helt FY,FY og stimulere brystvortene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke noe tilhenger av alle disse kjerringrådene, men da jeg er over termin å litt desperat så merker jeg at det frister litt.

Har tenkt på dette med bryststimulering, noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist når jeg var gravid så ble jeg anbefalt dette av jordmora på sykehuset...så tror ikke det er fy-fy nei!! Kjør på du... Ho sa det var det eller 4-5 runder i senga som hjalp...

Skrevet

Jeg ble anbefalt bryststimulering og sex av jordmor på sykehuset. Da var jeg 37+3. Det er det de anbefaler for å få fart på sakene! Nå er jeg 39+5 og skal igang med både det ene og det andre.

Forstår at du er desperat:-) Føler det på akkurat samme måte selv om jeg ikke er forbi termindatoen enda..

Lykke til!

Skrevet

takk for svar :) Noen runder i senga har vi hatt, men ikke til noe resultat enda:) Får ta brystenne fatt:D

Skrevet

Hehe. Det er ikke fyfy, og jeg tror faktisk det er sykt effektivt. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg nemlig dette som tips rundt termin og en dag jeg satt i sofaen prøvde jeg. Jeg følte meg selvsagt som en idiot der jeg satt i sofaen og maserte brystvortene mine, men plutselig POFF- så gikk vannet... det bar til sykehuset i full fart og vi ble foreldre til vårt andre barn.

Jeg har tenkt å gjenta denne gangen for å si det sånn!!!

Skrevet

Hmmm, skjønner at dette er noe som bør prøves ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...