Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var min dag kommet. Deilig å være ferdig med 1. trimester. Håper 2. trimester byr på mindre kvlame og at ikke bekkenløsningen blir for vond.

Fortsatt kvalm og uvel, men har gode stunder innimellom. Magen og puppene vokser litt for hver natt, gleder meg til å få enda større mage :) Puppene kunne godt stoppet opp. Uff tungt. Kommer snart inn i amme bh-ene fra sist. 80 F.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen inn hit til oss:-)

Skjønner det er utrolig deilig å ha tatt et steg videre.

Krysser fingrene for at kvalmen din og bekkenet blir bedre;)

Skrevet

Hurra da er vi to!! Er veldig glad for å være inne i 2. trimester.. Har vært endel plaget med kvalme, men det er nå heldigvis på vei tilbake.

Har termin 29 sept.

Nå kan vi bare nyte dagene som kommer å kanskje vi snart kjenner den lille i magen:=)

Lykke til Veslemus;)

Skrevet

Vi har termin samme dato vi Veslemus:) artig! Blir spennende å se om det blir det samme etter ultralyden.

Skrevet

velkommen skal dere være:) håper dere får et nydelig 2.tri:)

Skrevet

Artig med lik termindato =)

Jeg har vært på en Ul allerede, jeg, for legen trodde jeg ventet tvillinger, eller at jeg var lenger på vei. Men i magen min er det en sprelsk spire, alt normalt og UL termindatoen stemte med mens terminen da jeg var 10+3. Jeg har normal mengde forstervann, livmor blir bare fort stor 2. gang.

Hjertelyden ligger på 160. Og jeg har kjent liv et par uker allerede. Vet hvor spiren ligger og kjenner igjen de små boblene fra sist :) Kjente liv tidlig med førstemann også. Slutten av uke 12 med han og uke 11 denne gangen.

Jeg må ha planlagt KS denne gangen, da det ble oppdaget skjevt og trangt bekken sist. Endte i hastesnitt med nr 1. Dette er vår 2. :)

Fødselen satte i gang dagen før termindato sist og det ble ganske hektisk, men det gikk bra til slutt.

Blir godt å få planlagt keisersnitt denne gangen, og jeg lurer på hvilken dato det blir, babyen kommer ihvertfall før terminen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...