Gå til innhold

Tips til hvor jeg får kjøpt bodyer str 92

Anbefalte innlegg

Skrevet

ensfargede (hvitt, blått) i ok kvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett de har opp til 98 på Name It (tidl exit)

Cubus har muligens

Skrevet

Lindex. Helt ok kvalitet.

Skrevet

For eit par år sidan hadde i alle fall Cubus nokre bodyar (mekre Mohini) som gjekk opp til str. 98. Men veit ikkje om dei hadde einsfarga. Meiner Name It har bodyar i store str. og.

Skrevet

name it har de helt til 98 =D

Skrevet

VI har gamle bodyer (som vi ikke vil bruke da de er rosa og VELDIG slitt) liggende opp til 102,- men nå er det jo nesten plent umulig å finne bodyer over 86...

Kjøpte noen på sparkjøp som het str 100 (80, 90 og 100 str). og på Cubus likeså,- men de er akkurat passe..Gutten er jo bare 1,5 år så renger med at bleier blir brukt et år til iallefall...Og gutten målte bare 87,5 på kontroll forrige uke så disse størrelsene er jeg veldig i tvil om..Tror ikke bleien er iberegnet ialleall..

VIl ikke at han skal gå med bleie uten body, da henger ikke bleia på så lenge....Det er en aktiv krabat nemmelig... Men vi må nok det fra sommeren av ja..... LIkedann liker jeg selebuker, da midjebukser også er med på å dra ned bleia,- men også det er det vanskelig å finne...Og de gangene jeg finner noen er de bare 86...Lei nå...Samme problem hadde jeg med jenta..Ikke en selebukse og oppdrive og var ikke kjoler engang...Bare skjørt!! Ble lei til slutt og kjøpte alt jegkom over av "hverdagskjoler" for hater skjørt som dro av bleia (bokstavelig talt) hele tiden.....

Skrevet

Jeg har kjøpt opptil str 100 på Sparkjøp (de har 80, 90 og 100 i alle fall, muligens 110?) - ensfargede hvite. Syns de var kjempefine men de er litt smale i modellen. Passet riktignok fint til vår smale jente - spent på hvordan det blir til gutteplutt :o) Liten grå T&T-logo på brystet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...