*ei tulle+spire* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 I det siste har fingrene mine rett og slett sovnet, så jeg ikke kjenner de, de blir så numme. jeg får heller ikke til å bøye de som før. noen som har hatt slikt og vet hva det kan være? er 36+6 idag.
ml87 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hei.. har det sånn jeg og.. Vann i kroppen, og at blodsirkulasjonen ikke er like bra.. mine fingrer dovner vekk om nettene, våkner av at hele hånda er helt nummen.. hjelper å holde fingrene høyt.. da går det bort etter hvert, i alle fall for meg..
*ei tulle+spire* Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 okei. skal prøve det neste gang. utrolig ekkelt! takk for svar
Maria1979 Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Da har du GARANTERT fått carpal tunnel syndrom. Google det og du vil finne ut at du har det.Jeg har det og mange her inne,helt .Jeg sover med skinner på hendene om natta spesielt beregnet på carpal(det er en nerve i håndleddet som er i klem pga økt væskemengde i kroppen) Det er ikke farlig,bare helt forferdelig ubehagelig og det kan oppstå i svangerskapet og går ofte over etterpå.Hos noen må det opereres og hos andre er det genetisk. :-)
Yarn Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Hadde det slik med førstemann,jeg. Svære fingre og nummen i noen av dem. Det klemmer på nerver i håndleddet. Tror det vanligste er at det går over etter fødsel. Tok ikke mange dagene heller. Har du mye vann i kroppen ellers? Det kan hjelpe å drikke masse vann og kutte på saltinntaket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå