Krøllefrøken Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Trenger tips til bra renseprodukter i ansiktet. Jeg har normal hud.. litt tørr til tider..
It's all about me Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 For meg er det viktig at det er raskt og enkelt. Slike opplegg med først den ene flaska og så den andre flaska før en avslutter med den tredje flaska gidder jeg sjeldent mer enn 2 dager. Så jeg bruker Lancome sin ansiktsvask i geleform. Den skummer lett og er enkel å vaske av.
tante grusom master of law Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har også normal til tørr hud. Jeg er veldig førnøyd med clinique sin liquid face soap. Det finnes ansiktsvann som hører til men det trenger jeg ikke å bruke. Du får den billig på strawberrynet.com eller feelunique.com
tante grusom master of law Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Den jeg bruker er den som heter mild.
Gjest Tale30 Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Matis serien. Vasker først ansiktet med skum, så sprayer jeg på med rensevann og avslutter med fuktighetskrem. Må få en øye-makeup fjerner også etterhvert.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde veldig problemer med å finne en som var bra. Men til slutt gikk jeg til en hudpleie salong og kjøpte en serie fra et merke som heter "Pevonia". Har aldri hatt bedre hud. Utrolig bra produkter. Både i renseprodukter og sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå