Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 11+2 uker på vei. Var hos legen får litt over 1 uke sia . Han sa jeg hadde meget stor mage til å være så kort på vei. Samme sir venner å familie . Typen min mistenker tvillinger . Ikke vet jeg :P Kan ikke bruke mine gammle bukkser mere i allefall :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er bare 7+5 men ser ut som jeg er 6. måned... mye av det er nok luft, Plazebo og litt baby:)

Skal på UL imorgen så da blir det jo spennende å se om det er en eller to:D

Skrevet

I midt første svangerskap fikk jeg også mage veldig fort :) sluttet med dongribuksene mine i uke10 ca, å så gikk det i joggebukser o.l. i noen uker, før jeg måtte gi hen å kjøpe meg mammabukser i uke12-13.

Var bare en i min mage :) men ofte så er det jo hormonene og slikt som gjør at man får mage ganske fort :D

Skrevet

Ja hormona trur æ at æ har hatt massevis av i kroppen ;p

Måtte bynne med joggeklær i uke 6-7 . Da ble buksan mine får stram. Men ble jo shit lei av å gå som en slask hele tia, så nu e d tigths d står får ;p

Skrevet

Jeg er 13 uker på vei og har som dere hatt mage i ca 6.mnd eller noe hehe.

Utover dagen spiser jeg normalt og magen eser ut, den blir utrolig stor. Jeg har funnet ut at søtsaker gir gass og har sluttet med det. Men magen var liksom stor fremdeles. Jeg tror jeg har blitt noe laktoseintolerant og kuttet ut melkeprodukter samt frukt, grønnsaker (som også kan gi gass) og suketter for å se om det hadde noe betydning. Å ja det hadde det! Før jeg testet dette måtte jeg kjøpe mammabukser, men nå er jeg Nesten tilbake til den vanlige str.

Om morgenen er magen nå rimelig flat og jeg kan se en liten klump som er livmoren på vei opp bak "venusberget". Av og til kan jeg også se at barnet (livmoren) ligger noe mer til venstre og det er såå utrolig spennende og alt blir så mye mer ekte!!! :) :)

Skrevet

Jag har visst akkurat gått over til 2.trisemester, men ville bare dele min erfaring her! Lykke til! :)

Skrevet

gleder mæ å til å få en "ekte" mage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...