Nr.4 i april :) Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Nå er kvalmen nesten borte, merker at enkelte lukter byr meg litt i mot som for eksempel hvitløk og parfyme. Er heller ikke så innmari trøtt lengre. Nå kan jeg rett og slett bare kose meg fram til terminen i sept. Har to aktive små barn så tiden går fort. Våren er på vei, og jeg har klart å få meg jobb slik at jeg får min del av pengene i permisjonstiden (har studert til nå, er straks ferdig) Fikk også terminen flyttet fram fra 19 til 10 sept. ingeting er bedre enn det. Ønsker alle lykke til.
septbaby09 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Ah... heldige deg. Jeg trodde selv formen var bedre i forrige uke, men så kom kvalmen og uvelheten snikende igjen, og kastet opp 1 gang igår. Jeg merker at hvis jeg anstrenger meg mye, blir det verre.. Hadde du noen tilbakefall før det endelig slapp helt? Har selv termin 29 sept, så vi er jo ikke så langt fra hverandre. Lykke til, og kos deg med stigende form
Nr.4 i april :) Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har hatt tilbakefall ja, jeg trudde formen var blitt bra,men så ble jeg dårlig i to, tre uker til. Håper du føler deg bedre snart, er så slitsomt å være uggen og trøtt.
mymy Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Jeg og! Merker at tåka letter og det er deilig. Har termin rundt 9-10 jeg også.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Sånn er det med meg og, har følt meg bra i en uke nå, og det er kjempedeilig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå