Gå til innhold

mistet eller utsatt EL pga damiana??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan:)

har brukt damiana og ørlite hostesaft denne pp.har alltid hatt el mellom dag 12-14...er nå kommet til dag 17 og enda ingen el:(

noen som har noe erfaring med dette?er damiana årsaken og blir alt bare kluss med sykl nå?:( for noe dritt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet noe om dette??:(

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Forrige mnd. hadde jeg EL på dag 14. Nå i dag er jeg også på dag 17, men ingen antydning til at det er EL i vente. Har også brukt damiana og hostesaft denne mnd.+ grapefruktjuice. Trodde de skulle virke motsatt, men lurer på om jeg skal slutte med dem?

Skrevet

hei:)

ja må jo være noe i det da....hadde enplan om å ta wild yam etter el..tror jeg skal holde meg til den planen så er det prøvd ihvertfall:) klamre seg til de halmstråene en har vettu;)

neste pp er det siste pergo kur..er så lei nå.. prøvd lenge dere da?

Skrevet

det er ikke pergoen som har klusset med syklusen da, eller begge to. Hoerer det er sa mange som angrer pa pergo her inne.

Skrevet

ikke i mitt tilfelle ihverfall...har gått på pergo siden august i fjor og vært som en klokke hver mnd.sykl på 27-28 dager og el midt inni der hver gang...angrer ikke på pergo men tror ikke den har hatt noe for seg for min del...er nok egglederne som er problemet her...

Skrevet

jeg var simsalabim forresten;) men det hjalp ikke med noe simsalabim her i gården:( tingtartid passet bedre liksom;)

Skrevet

Ja har prøvd ei stund, siden mai-08. Har ogå innkjøpt wild yam til å ta etter EL. Får vel bare prøve dette, så får det briste eller bære. Har jo uansett ikke blitt gravid uten.

Har hatt murringer i magen i ei uke nå, i eggstokkene tror jeg. I går og i dag har jeg fått masse kviser, så ligner jo forsåvidt på EL-tegn. Men EL-slimet uteblir..

Huff, at det skal være så vanskelig når man prøver. Har en gutt fra før og han prøvde jeg ikke på engang..

Skrevet

Simsala*bim* eller du som hadde det nicket da, hvordan går det med deg? Ingen EL her enda! Gir snart opp jeg. Trappet litt ned på damianaen for å se om det kan hjelpe, men det gjør det sikkert ikke. Skikkelig pessimist nå, og det er vel heller ikke så bra :-(

Skrevet

HEI.) EKS simsalabim her;)

fant ut nå i ettertid utfra tempen at el var på dag 16..så den kom ihvertfall og hadde tilfeldigvis sex rundt der:)...hvor lenge er du over el tiden da?

er på vei i prøverørs kø vi nå:) noen blodprøver til om en ukes tid så sendes papirene våre til kk;) men vi prøver i mellom tiden men tar det nok mer med ro nå...

Skrevet

Det var jo bra at den kom da:-)

Forrige mnd. hadde jeg EL på dag 14 og håpte jo selvsagt det skulle gjenta seg denne mnd. Perioden før det hadde jeg ikke EL. Tror jeg har en del sykluser uten EL, så har begynt å tempe nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...