Gå til innhold

3 uker til påske.. Noen planer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ingen planer. Skal nok bare pusse opp videre i huset vårt..

Om det er fint vær så reiser vi kanskje og finner litt snø en dag.. Men Det blir alt etter været.. Mannen må jobbe de tre dagene før påske, da skal jeg være alene hjemme med alle tre barna, så da blir nok ingenting gjort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobb hele påska, får vel kanskje kommet oss en dags tur til mine foreldres hytte, kanskje jeg klarer å ordne det slik at jeg levner gubben og ungene der mens jeg drar på jobb lørdags ettermiddag, og kommer opp igjen søndags ettermiddag etter jobb. Får se, det kommer alt ann på både foreldrene mine og gubben og ungene.

Ellers kommer min samboers søskenebarn med ei jente på samme alder som lillemor hit i påska(til foreldrene sine), så vi må vel besøke de også.

Skrevet

føde... termin 2 dager før påske. Egentlig litt kjip tid for jeg skulle gjerne sittet i en solvegg og spist appelsin og kvikklunch. Isteden blir jeg sperret inne på ett sykehus, med forhåpentligvis epidural mens jeg må skvise ut en diger unge og være utslitt i dagesvis etterpå... sukk... uff, jeg bare gruer meg veldig til fødsel og har egentlig mer lyst til å lage deilige påskefrokoster og henge opp egg og pynt.

Skrevet

Vi har kalender med en måned om gangen og påska er i april, så jeg synes det er lenge til enda siden jeg ikke ser de røde dagene. Vi har ingen planer for påsken, tar det som det kommer.

Skrevet

Vi har hatt mange planer egentlig, men det blir stadig forandret. Siste nå er at sønnen skal være med sin fetter og familie på fjellet og stå ski(mannen min sin familie). og vi andre tre skal finne oss et hotellrom ikke så langt hjemmefra og kose oss. Kanskje tar vi en tur ned til hytta vår ved sjøen og se hvordan det går der.

Vi hadde jo tenkt å dra ut av landet før vi visste at jeg var gravid, men det blir ikke noe av.

Blond, planlegger dere aldri lang tid i forveien? Vi synes forventningen er halve turen.

Skrevet

Har ingen konkrete planer, men håper nå at været blir bra så vi får tatt oss noen skiturer :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er lenge til påske.. Er rett om hjørnet syntes jeg:) Er vel bare tre uker til på skolen så er det ferie..

Nå har det blitt lite søvn i det siste. Så jeg gleder meg til å få sove litt har jeg kommet på nå. :)

Siden mannen må jobbe de tre dagene, er det ikke mange dagene igjen egentlig..

Skrevet

Jeg fikk vite i går at jeg fikk fri hele påsken....så det blir hele 10 dager FRIIIIIIII:))

Første del av påsken skal vi på hytta til foreldrene mine. Det er på fjellet, så vi håper på snø og mange fine skiturer!

Andre del skal vi på hytta til svigerforeldrene. Den er ved sjøen...så her håper jeg på fint vær...og da kan det jo faktisk bli varmt også siden påsken er såpass seint:)

Så jeg gleder meg masse, skal bli deilig!

Skrevet

hørtes deilig ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...