Treningsmamma har født ♥ Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Lagt ut øvelser nå http://treningslaila.blogg.no/1236424853_gravid__trening__sant.html
Sivalur Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Fin blogg du har! Bare lurte på en ting, du skriver knebøy som en øvelse. Du mener helt sikkert at den er trygg? Jeg lærte hvertfall (av erfaring og senere ved litt research) at man ikke bør gjøre utfall i svangerskapet. Gjorde masse av de på en treningstime jeg var på, og dagen etter kunne jeg omtrent ikke gå. Fikk skikkelig vondt i den muskelen som nedover rompa. I dette svangerskapet er jeg nå 18 uker på vei, og etter litt mye dansing på onsdag begynte jeg å merke de samme smertene i den ene av de musklene. Så nå er jeg litt redd for å trene rompa noe mer... men skulle jo gjerne trent litt lårmuskler for det. Takk for mange gode tips til øvelser man kan gjøre hjemme forresten! Er på vei til å melde meg ut fra treningssenteret og da må jeg komme igang hjemme istedet.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2009 Hei du! Så flink du er Når det kommer til knebøy kan du fint gjøre dette så lenge du ikke merker ubehag eller får vondter under øvelsen. Det er helt riktig at du skal være litt forsiktig med utfall. Dette er en øvelse som krever mer av bekkenet ditt, balanse og bedre teknikk. Når magen vokser er denne øvelsen i tillegg vanskeligere å få utført på en riktig måte. Knebøy er mildere for bekkenet ditt i tillegg som balansen opprettholdes bedre. Benytt deg av setehev i stedet- den er mildere samtidig som du får trent rumpa. Dessuten kan du kombinere øvelsen med knipeøvelser. Hvis du går inn på bloggen min og går ned på innlegget om rumpeøvelser, er det et par øvelser du kan gjøre for rumpa der som ikke krever så mye med voksende mage Stå på videre og lurer du på noe er det bare å spørre på bloggen (ser det lettere da ) Cathrine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå