polarn & pyrene Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Tenkte at noen barn fra barnehagen skulle komme til moin datter da hun fyller 4 år. Bursdagen blir på en lørdag,men hvilken tid på døynet er mest normalt og hvor lenge??? Fra kl 13 til 16 er det en bra tid? Tidligere eller senere?
erteposen + 4 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Har aldri opplevd at en bursdag varer lenger enn to timer. Tidspunktene varierer veldig. Noen tar det sent slik de kan ordne alt lørdagen (15-17), og noen tar det tidligere slik foreldrene får handlet (13/14-15/16).
Expat Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Her er den seremonielle 4-års bursdagen der vi bor: 2 timer, du vil angre noe annet om det er mer enn tre barn! Velkommen-Pølser og brus-Presanger (gjerne med flasketuten peker på)-lek-kake-lek-fiskedam med gottepose og film - henting. De to siste bør times bra, maks 20 min mellom! Så da hentes barna FØR de får totalt sjokkosjokk...
polarn & pyrene Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 Takk for svar. Da blir det bursdag en lørdag fra kl 13 til 15 med mat, kaker og fiskedam. Det blir 5 jenter som kommer og de leker så utrolig bra sammen.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Hadde 5års bursdag for sønnen min på lørdagen og da hadde eg det fra 12-1430. Fikk eit lite problem på fredagen når eg tellte opp alle ungane da......gløymer å ta med mine egene ungar også kjenner me så mange utenom bhg som me inviterer og da tok det litt overhånd......20ungar..............hjelpes tenkte eg. Det gjekk veldig bra faktisk!!!!!!!!!!!!! Tida gjekk fort og ingen ulykker;) Var ein del foreldre der da så foring gjekk veldig bra, alle hjalp alle og ungane åt som bare det
Piipii Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Vi hadde bursdag nå i helgen til vår 4 åring. 14 barn hehe, men det gikk kjempefint. Vi hadde det i to timer( 14-16) og det var akkurta passe:) Sånn hadde vi det, velkommen med pakkeåpning( flaske tuten peker på), frilek, pølser, frilek, kaker, frilek, fiskedam med godte poser, så hjem:)
La Perla Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 2 rimer er passe, og kl. 13 er helt fint! Vi hadde 4 gjester i min gutts sin fireårsdag (5 inviterte, men en kunne ikke komme), og det gikk veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå