Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hei. Lurte på om det er nødvendig å varme opp skikkelig først? Eller bare å begynne rett på øvelsene?
Himmel og hav Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Det er absolutt lurt å varme opp først, det minsker risikoen for at du skader deg.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Du kan fint bruke vekter for å varme opp, trenger ikke løpe, sykle e.l først. Bare kjør veldig veldig lett, så får du varmen i kroppen! hilsen fysioterapeut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå