Mor Frøya Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hei alle sammen! Hadde vært morsomt om det var noen fra mitt område her... Eventuelt om det er noen som skal føde på Ringerike sykehus medio oktober...
PogT med septemberprins :o) Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hvis alt går etter planen, så blir det fødsel på ringerike en gang rundt den 16.oktober på meg også. Jeg er forøverig fra Hadeland. Når har du termin?
Mor for tredje gang Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Jeg skal føde på Ringerike sykehus. Har termin først i oktober jeg da. Morro å se at det er flere fra distriktet her =)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Studerer på Hønefoss;) Men er fra Hadeland her også Svak rosa strek i dag morges.. Spent på hva resultatet blir etter hvert. IKM i morgen.. tok test siden jeg følte meg gravid. Magen står ut, og sliter med kvalme. Så er bare å håpe det går bra denne gangen. SA i november.
bemy Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Jeg skal føde i slutten av oktober/begynnelsen av november.. Er fra Hadeland.. Dette blir mitt 3 barn og jeg gleder meg veldig til å føde på Ringerike igjen:o)
Mor Frøya Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 Hei på dere, jenter! Begynte å lure på om jeg var "alene" her. Hyggelig da at det er flere i nærheten her... Kanskje vi treffes på R. sykehus... Jeg har termin 18. oktober, men må sansynligvis ta keisersnitt denne gangen, og da blir det vel 7-10 dager før dette. Jeg er etter eget hode i min 10. uke nå, og skal til ultralyd hos privat gyn. i morgen. Har hatt en blødning for noen uker siden, og vil bare forvisse meg om at alt står bra til. Formen er dårlig om dagen, plaget med kvalme og er derfor sykemeldt. Jeg har en gutt på 4,5 år fra før. Jobber som lærer, forresten. Og dere da? Hvor langt er dere? Formen? Tidligere barn? Jobb? Klem
bemy Skrevet 18. mars 2009 #7 Skrevet 18. mars 2009 Ja det kan jo hende at noen av oss treffes på sykehuset:o) Jeg har termin ca 19 nov, men regner også med at det blir ks så da skjer det vel noen i begynnelsen av november, med mindre ul terminen er tidligere ( noe jeg ikke tror). Så jeg er vel inne i min 6 uke nå. Jeg skal også bestille privat ul, vil bare forsikre med om at alt er i orden. Har mistet to ganger så vil ikke slippe jubelen løs før jeg er på densikre siden, men har en god følselse denne gangen. Første gang mistet jeg i 12 uke og andre gang i 10 uke. Formen er veldig bra og jeg føler meg opplagt og frisk og gleder meg over hver dag som går. Har to jenter på 5 og 7 år og med de var jeg i skikkelig dårlig form. Har nettopp begynt i ny jobb i NAV og fant ut at jeg var gravid en uke etter jeg begynte. Jeg var ærlig og sa det til sjefen med en gang og de synes det var veldig hyggelig og ingen sure miner:o) Lykke til på ul da.. Det går helt sikkert bra. Jeg hadde til dels sterke blødninger i mine to svangerskap men det gikk bra og alt var i skjønneste orden! Klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. mars 2009 #8 Skrevet 18. mars 2009 Hei! Jeg er også fra Hønefoss, men tilhører egentlig ikke 1 trimester lenger, har hengt her inne i 9 uker og greier ikke helt å slippe taket på 1 trimester ennå! Det ble dessverre oppdaget MA/BO for nøyaktig 14 dager siden, måtte til utskraping for 11 dager siden. Det var ett stort sjokk!!! Var i uke 11 hos jordmor som sier at alt er bra - jeg har ingen smerter, ingen blødninger, men ekstrem svangerskapskvalme og masse graviditetssymptomer. Skulle til UL 1 uke etter for å få en bekreftelse på om jeg hadde tvillinger eller ikke pga stor mage! UL bekreftet tvillinger, men ikke hjerteaktivitet hos noen av dem, så det var ett stooooort sjokk!!! Hadde termin 28.09.09. Og selvsagt hadde vi annonsert til hele verden (familie/venner/jobben/kollegaer) etter tidligere, altså etter den første jordmor-timen! Det var kjipt =( Nå er jeg tilbake på Bli Gravid og håper på desemberbaby istedet!!! Greier ikke helt å la være å gå inn på 1 tri siden jeg har hengt her i så mange uker, så synes det var kjempekoselig å se noen flere fra distriktet - synd at det gikk som det gikk for min del - men det går nok flere tog =) Jeg vet om en til her inne som er fra distriktet her, men hun kan få lov til å slenge seg på selv - hun mistet samme helg som meg, også hun 3 mnd på vei... så hun henger vel neppe her inne på 1 tri lenger, men det kan jo hende hun tar seg en liten tur inn hit akkurat som jeg gjør! Ønsker dere lykke, lykke til =) Håper at alt går bra for dere!!! Klem fra
Mor Frøya Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2009 Uff, trist å høre! Lei meg på dine vegne. Ultralyd for meg om en time. Litt nervøs for å oppdage foster uten hjerte som slår, slik som i ditt tilfelle. Men jeg prøver å tenke positivt, at dersom så er tilfelle, er det sannsynlig at noe var galt med fosteret og at det ikke ville være levedyktig. Lykke til med desemberbaby-prøving! Kanskje du vil "hale" innpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå