tomat15 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Stakkars gamle hund. Har en schäfer på 9 år som har fått påvist en dyp hudinfeksjon. Går på penicilin, vaskes en gang i uka med spesial shampo, og får allergifor. Likevel stinker det helt utrolig. Dyrlegen sa det er pga infeksjonen, men etter en uke med behandling blir lukta bare verre. Hunden blir bedre da, men jeg blir gal. Bor i en tre roms og det stinker ute i oppgangen. Er utrolig flaut. Ikke kan vi ha gjester heller. Pga all badingen og sesongen røyter han noe utrolig også. 50min etter husvask skulle man tro vi ikke viste hva en støvsuger er. Har to små som ser ut som de har langhårede klær til en hver tid også. Må bare få skrevet det ut siden jeg kjenner jeg blir i dårlig humør av dette. Er ikke så mye vi kan gjøre. Vi behandler hunden, børster den og vasker huset. Håper virkelig det blir bedre snart. Enest annet alternativ vi har er å flytte til et hus med hage så vi slipper å ha hunden inne. Det er lettere sagt enn gjort. Dersom noen har tips til hvordan jeg kan bli kvitt lukta i leiligheten har jeg stort behov for å høre det:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Eddik skal ta lukt men hvor mye veit jeg ikke.. Sett ut en(eller flere) skåler i leiligheten å se om det blir bedre da.. Har ikke noe annet tips enn det og å lufte hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå