*pinkypai_jente06+gutt10* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jippi!! Mannen og jeg ble enige på sengekanten i går at nå var det på tide med nr 2. Snuppa vår er 2,5 år. Går for vårbaby feb/mars 2010! Tok oss knappe tre mnd sist så håper den sitter raskt nå også, men det vet man jo aldri.. Er i allefall kjempespennende!!!!
Andremann snart? 3.pp Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 ÅÅÅ, så spennende! Vet sånn cirka akkurat hvordan du har det- tok ut den siste p-ringen forrige tirsdag, og satser på at nummer to er i ovnen innen sommeren:) Lykke til!!!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Å! Jeg blir nesten misunnelig Mannen og jeg har snakket om det den siste uka, om vi ikke snart skulle begynne på nr 2. Nr 1 blir 2 år i mai. Men jeg er så usikker! orker jeg virkelig en til nå? (Jeg er jo helt sikker på at jeg vil ha flere, så egentlig er det jo bare å hoppe i det...) Skal jeg vente til etter sommeren, da jeg vet flere venninner planlegger å starte prøvingen igjen...? huff og huff... Vanskelig dette... heller mot å avslutte prevansjon etter dette pillebrettet Sluttet du forresten midt i et brett, eller var det bare flaks at brettet tok slutt dagen etter dere bestemte dere for å prøve...? Hilsen
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Så spennende! Jeg sluttet på pillen for en knapp uke siden. Nr1 satt på første forsøk, håper nr 2 også sitter ganske fort. Ønsker meg en liten i løpet av det første halvåret i 2010
*pinkypai_jente06+gutt10* Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2009 Hei KTmJS Flere av mine venninner skal prøve til høsten også, men jeg orker ikke vente.. he, he Og har veldig lyst på vårbaby!! Dessuten er vi ved et "veiskille" i livet om dagen (lang historie) så det passer egentlig perfekt å starte nå! Er selv født i desember så vil unngå den mnd, så den virkelige prøvingen starter april/mai da! Skal "tørrtrene" i mens Har tullet med at vi snart burde prøve på nr 2 den siste uka.. var helt tilfeldig at jeg da hadde mensen.. så skulle begynt på nytt brett i går, men det har jeg altså ikke!! Kiler i magen da Masse lykke til når dere starter med prøvingen!!
*pinkypai_jente06+gutt10* Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. mars 2009 Masse lykke til med prøving dere også "Andremann i magen snart?" og "Huldretussa" !!!!!
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Jøss, så flaks at det passet akkurat sånn for dere Hannamams! Vet ikke om jeg klarer å vente jeg heller... Men førstemann er født i mai, og vi er så mange i familien som har bursdag i april/mai og jeg orker ikke å gå rundt å "prøve å treffe" en "riktig" dato igjen.. hehe Så kan nok hende at vi prøver i 2-3 mnd nå, og klaffer det ikke får vi vente til høsten.. Får se.. Er iallfall VELDIG klar for ny baby nå! Iallfall når det var mannen som tok opp tråen om å begynne på igjen snart...! Huff ble langt dette, men er så ivrig! Er jo en stund siden sist jeg var aktiv her inne Lykke til alle sammen! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå