Gå til innhold

Våkner 04.30!! Hvordan få snudd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd! Gutten vår på 3 år er blitt skikkelig morgefugl de siste ukene. Og 04.30 er litt i tidligste laget for foreldrene:-)

Allttid vært mye våke om natten, men blitt bedre etter jul. Da kuttet han/vi sovingen om dagen. I tillegg la vi han 1 time tidligere. Plutselig hadde vi en fornøyd gutt som sov hele natten:-) Våknet mellom 07-08. Og vi var kjempe fornøyde!

Nå er alt sudd. Begynt å sove om dage igjen, og det er jo fordi han våkner så tidlig. Får han ikke til å sovne igjen når han først våkner heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 kutt ut dagsøvnen igjen. det blir nok et par tunge dager, men det går seg til. Finn på noe spennende å gjøre så dagsøvnen rett og slett blir glemt.

2 Snakk med han. Min våknet tidligere og tidligere da han var like over 2.5. Da han tilslutt voknet 5.30 sa jeg pent og rolig til han at det var natt ennå og han kunne velge om jeg skulle løfte han opp i sengen igjen eller om han skulle gå selv. Han fikk ikke lov å stå opp igjen før jeg sa ifra.

Ble en del rop og litt gråt den morgenen, mindre morgenen etter men etter det sov han til 7 igjen.

Nå roper han og spør om å få stå opp hver morgen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...