Monstermamma Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Blir det mye dugg på baderomsvinduene deres når dere dusjer? Vi har ny-oppusset bad med nymontert vifte, likevel synes jeg det blir så tett og vått der inne.... Renner vann på vinduene....
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Ja. Det er ikke så gode luftemuligheter utenom åpent vindu der. Om vinteren blir det ofte for kaldt. Vi har kjøpt en luftavfukter som hjelper.
Sivalur Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Nei. Blir faktisk ingenting nå. Vi pusset opp badet for halvannet år siden, gjorde absolutt alt (til og med flyttet på noen vegger). Har ingen vindu, men speilet er duggfritt når jeg kommer ut av dusjen. Den viften må være utrolig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå