Gå til innhold

LITT RART SPM MEN...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det mye dugg på baderomsvinduene deres når dere dusjer? Vi har ny-oppusset bad med nymontert vifte, likevel synes jeg det blir så tett og vått der inne.... Renner vann på vinduene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det er ikke så gode luftemuligheter utenom åpent vindu der. Om vinteren blir det ofte for kaldt. Vi har kjøpt en luftavfukter som hjelper.

Skrevet

Nei. Blir faktisk ingenting nå. Vi pusset opp badet for halvannet år siden, gjorde absolutt alt (til og med flyttet på noen vegger). Har ingen vindu, men speilet er duggfritt når jeg kommer ut av dusjen. Den viften må være utrolig bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...