Anettemor82 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hei hei! her kommer jeg:) godt å ha kommet et steg videre.
*toppris* Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 velkommen:) ja det er en liten lettelse å komme seg over på 2.tri:) må nyte resten av sv.skapet:)
Veslemus Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Hei, hei. Så du svarte på min tråd, hehe. Samme termindato =) Vi snakkes mer her vil jeg tro. Lykke til i 2. tri =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå