Stjerne37 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Tenkte jeg skulle prøve meg på dette til neste helg da jeg får noen venninner på overnatting,men har faktisk aldri spist dette selv. Jeg gogglet meg på nette og fant mange tips,men det jeg lurer på er: Må alt lages i siste liten liksom? eks kjøttboller,bruschett og schampi være varmt? Er det noe jeg kan lage på dagen som kan stå til kvelden?
Gjest ->>- Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hvitløksmarinerte scampi kan fint serveres kalde, men jeg ville laget dem samme dag. Kjøttbollene kan du steke opp dagen før og varme i tomatsausen du lager samme dag (den lager seg nærmest selv, men bør putre i hvert fall en times tid). Spansk omelett kan også lages på forhånd og serveres kald. Aioli bør lages en stund på forhånd.
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Jeg pleier ikke å lage alt i siste liten ihvertfall. Det blir litt for mye stress. Men scampi pleier jeg å marinere og steke i siste liten. Kjøttboller kan også varmes opp raskt, så disse steker jeg også på forhånd og varmer opp. Alt anna som kan lages på forhånd fikser jeg dagen før =)
Stjerne37 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 Fikk litt panikk her siden jeg trodde jeg måtte stresse med alt rett før dem kommer.Som sagt,har ikke smakt detta før så var usikker på om alt skulle være varmt. Takkitakk damer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå