Gå til innhold

Påmelding for treff for sommermager 24/3:)


Trultina78

Anbefalte innlegg

Titt,titt alle sammen!!

Laget en ny tråd for påmelding siden datoen på den forrige var feil. Sted er fortsatt ikke bestemt, så kom med forslag!!!:)

For den som lurer beg treffet 18.00:o) Håper mange får til å komme!!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann=) Tidspunktet passer nok ikke denne gang heller, eller dvs har ikke mulighet til å komme før etter syv og da er vel de fleste på tur hjem igjen=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :-)

 

Angående sted så synes jeg bar og bær er bra, jeg. Men er åpen for de fleste andre steder også! Så mye hjelp var det i meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har oxo lyst å komme=))

Men bakklandet blir tungvindt for meg da jeg kjører...

Hvor lenge bruker sånne treff å vare?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakklandet er koselig, men kanskje lite praktisk da de fleste er avhengig av bil?? Treffet begynner kl 18 og bruker å vare i 2-3 timer. Varierer litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ær lættare før folk att ta sig till bær och bar så kør vi væl på det! Eller vad sægs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av oss har møttes, men ser ut som det er mange nye denne gangen, så bli gjerne med!! Alle er velkommen!!!:)

Treffet blir på Bær og Bar, så jeg reserverer det store ovale bordet bakerst i lokalet!

 

Blir gøy å treffes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsiden sant??

Jeg har ikke møtt noen andre før og ikke chattet med noen eller, bare blitt tipset om bim treff...=))

kommer viss formen er bra=))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor dere alle sammen i Trh sentrum? Høres artig ut med treff. Jeg kunne også ha tenkt meg det dersom formen er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tørr du! Æ har bare vært med en gang før jeg og, va ikke skummelt i det hele tatt;) Dessuten virke det som det e mange nye denne gangen, bli arti!!

 

Æ e med iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal ta sjansen på å dukke opp denne gangen jeg også :) Sees på tirsdag!! Kom dere andre nye også så blir vi flere som ikke har vært med på dette før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jobber til 17.30 i morgen, men har veldig lyst til å komme på mitt første BIM-treff hvis jeg ikke er alt for sliten. Artig at så mange tenker å komme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...