Gå til innhold

Er det veldig vanlig med rier som går over??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har født en gang før, og da hadde jeg det ikke sånn.

Men denne gangen satt jeg flere timer i går og hadde regelmessige rier på ca 1 min hver. De begynte med rundt 9 minutter i mellom, og i 2 tiden i natt var de nede på 7 minutter i mellom, og vonde. Så stoppet de plutselig!!! Er dette vanlig??

Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde med min nr 1 også, men de forsvant når vi kom på syke huset, da hadde jeg gått sånn i 3-4 netter så jeg fikk noe og sove på på sykehuset. og kvelden etter var det påan igjen men da ble de ikke borte igjen....så tror kanskje det er vanlig....nesten som lurerier, eller bare sterke kynnere

Skrevet

Jeg har hatt sånne nå, er i uke 36 og hadde det også med førstemann litt nærmere termin. Er sterkere enn kynnere, jeg har hørt at det kalles masrier. Er vel livmoren som trener seg dette også, en liten forsmak på ordentlige rier - bare at da tar de mer og mer tak... Lykke til!

Skrevet

Jeg har hatt det flere kvelder/netter i det siste, timesvis med vondter, men sluttet hver gang. Superirriterende.

Skrevet

med førstemann lå jeg med rier i 9t. som stoppet opp på vei til sykehuset.han kom ikke før 3 uker etter. venter nå nr 2. og lå med rier i 2t i dag tidlig. men de stoppet også opp

Skrevet

I forrige svangerskap startet riene og jeg fikk åpning fem uker før fødselen. Jordmødrene og legen var ikke i tvil om at det var rier, men de hadde ikke noe for seg før fem uker senere, selv om fødeavdelingen var klare til å ta meg i mot i fem uker. Det var særlig om natten de kom. ingen kunne helt forklare hvorfor. Ganske frustrerende...

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som sliter med disse masriene.

FIkk regelmessige rier natt til torsdag, 4 min mellom hver. Stod opp i håp om at de skulle bli sterkere. Trodde virkelig at jenta kom den dagen.....men nei. Hadde pause på 1 og 1/2 døgn, og hatt smårier nå og da. De er så slitsomme! Har begynt å ikke bry meg om de, så får de heller overraske meg når det virkelig gjelder. Har en mann som er sååå utålmodig. Jobber i Oslo, så han har vært hjemme noen dager i tilfelle det skjer noe. Virker som om hverdagen stopper litt opp når man venter slik. Var hos jordmor idag, litt mer modnen og mykere enn for 2 uker siden, og mormunnen el hva det var, var også litt kortere. Hun bestilte overtidsvurdering til meg neste tirsdag, men håper virkelig babyen kommer før den tid.

Forrige sv.skap, hadde jeg rier i 2 dager i strekk, men de stoppet ikke opp ihvertfall, denne gangen er jo bare tull :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...