Gå til innhold

Noen gode tips til stilig mammamote?


Jahoo

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette er jo en helt ny verden :) Sååå mye informasjon man vil putte inn, sånn er i alle fall jeg. Tror jeg har lest 20 gnager hva som skjer i uke 5 og 15 ganger hva som skjer i uke 6 :)

jeg er i uke 6 og er førstegangsfødende.. Noen i ca samme situasjon?

 

Jeg er jo litt oppttatt av mote da og synes ofte at mammaklærne er vel kjedelige.. Noen som har noen gode tips?

 

Var innom H&M men de har visst sluttet med det? Har ellers sett at noen nettbutikker har noe (ellos.no og H&M.no) + selvfølgelig Den kule mage.. Har ikke vært der ennå, men skal ta en tur innom.

 

Noen som har gode råd? Trenger ikke klær ennå, men om en mnd tis kanskje.. har nå gått over til de buksene som var for store i sommer.

Er så deilig å kjenne seg tilfreds med kroppen for en gangs skyld.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo kikke litt på lovelymama.se eller laredoute.no, for eksempel. Finnes fler nettsteder med mammaklær, men kommer ikke på adressene i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen ;-)!

 

Sjekk ut motherhood.com. De hadde en del fint.......! Synes forøvrig at det er mye rart i mamma mote (ikke kult å se ut som en pårent seilskute når man går gravid hi,hi). "den kule mage" har også mye fint. Ellers har baby shop mammaklær og den butikken som jeg ikke husker navnet på på Alnabru.....

 

God shopping!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :) Jeg skal sjekke ut butikkene. Er ikke så glad i nettbutikker da jeg liker å prøve.. Blir mest fornøyd da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...