Ranni Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hei, Skal føde på Ullevål og håper jo at alt er bra slik at vi blir overført til hotellet. Mannen min vil også gjerne bo der med oss, men hvordan gjør vi det med parkering? Det blir jo steikje dyrt om vi skal stå i parkeringshuset i et par døgn?? Noen som har erfaring og råd?
Tigerlily79 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har tenkt litt på det samme, og tenker at vi parkerer i p-huset først, og så sender jeg ham ut på et eller annet tidspunkt for å flytte bilen. Er jo en del gateparkering i områdene rundt.(Stensgata, Ullevålsalleen (på oversiden av sykehuset) etc.)
PrøvLykken Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Det er ganske greit å få gateparkering rundt der, spesielt hvis en kommer på de rette tidene. Helt ville priser på å stå der!
scoobydo Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Ville gjort som Tigerlily sier... er mye gateparkering rundt omkring der oppe. Så parker i parkeringshus først, er liksom ikke helt tidspunktet for å lete etter gateparkering. Eller så er der parkeringsplasser rett utenfor inngangen til pasienthotellet, på baksiden. der er et gratis og stå etter k 8 (mener jeg og huske)... Så kan man heller flytte bilen på dagtid...
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 ville priser? 150 kroner i døgnet? Slapp av, tenk på de enorme summene dere har brukt på 3d-ultralyd og modningsakupunktur og bringebærte, og jeg vet ikke hva dere kaster bort penger på ellers. Dette er jo som å pisse i havet.
scoobydo Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 ja døgnprisen på parkeringshuset er ikke så høy.... er ikke over 150 kr ihvertfall...
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 http://ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?iInfoId=9802&iCategoryId=575&iDisplayType=2
2009baby!!!! Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Mener å huske at det er en makspris pr døgn, og på nattestid er det gratis i p-huset på ullevål. Så altfor ille kan det vel ikke bli for noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå