Gå til innhold

Jeg skal aldri være snill mer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

På torsdag måtte jeg inn på føden fordi jeg hadde dødsvondt i korsryggen og menssmerter.. Målte alt mulig, hadde mest sannsynlig UVI og fikk piller for dette. Skulle bli merkbart bedre ila et døgn eller to.. Har vært i dårlig form hele helga, kynnerne vil ikke slippe i det hele tatt. Jeg har vært mye plaget av kynnere lenge, og de påviste forkortet livmorhals på føden.

Vel - i går satt jeg og funderte på å dra ned igjen, seiden det enda er vondt, og kynnerne hagler. Men snille meg tenkte som så at det er greit å vente til mandag, for da er de jo flere der nede, og i hodet mitt virker ikke mandag så dramatisk som å komme ned der i helga (idioti). Så når jeg våkna i dag med samme vondt i rygg og mage, ringte jeg med en gang til føden. Og ble satt over hit og dit, før jeg fikk beskjed om at de skulle ringe til poliklinikken og høre om hva som var best.

De ringte tilbake og sa at jeg må inn til fastlegen først, så kunne jeg få en henvisning og komme til dem i ettermiddag *sukk* men legen tar ikke telefonen på morgenen, så nå vet jeg ingen ting. Bare at jeg sitter hjemme og har vondt og er redd for at de forbanna kynnerne jobber mer enn de bør :( (Er i uke 32)

Og så synes jeg synd på meg selv da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da drar du ned på legekontoret og så får du hastetime når du kommer.

Skrevet

Da hadde jeg ordnet meg, og dratt ned på legekontoret!

Evt kjørt rett ned på sykehuset !

Skrevet

Ja, jeg har fiksa u-prøve og fått spist litt nå, sånn at jeg er rustet for timelang venting her og der *sukk* får vel pakke med meg strikking også kanskje... Sist jeg satt og venta sånn på legekontoret, strikka jeg et kvart babypledd *prøver seg på en forsiktig latter*

Skrevet

Går du jordmor på kontroll så dra dit!

Skrevet

Du går ikke til kontroll hos jordmor da? Hun kan også henvise deg til sykehuset. Men ikke sitt hjemme og vær bekymret! Om ikke noe annet funker, tropp opp på sykehuset! Og ikke gi deg før de har funnet ut av det.. Du må bare stå på krava! Lykke til! :)

Skrevet

For noe dritt. Jeg tenker som deg, men det straffer seg som regel på det rent personlige plan da... Varmeflaske stopper av og til mine kynnere (har de veldige vonde og til tider tette allerede nå i uke 23).

God bedring! Håper du snart kommer gjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...