Gå til innhold

Kanskje jeg og skal være med her?

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Ser jo noen av de kjente nickene fra Modne, så kanskje jeg skulle si hei her, jeg også? Der er det litt stille om dagen, jeg pleier å stikke innom etter at roen har senket seg om morgenen..

Jeg er 38 og 3/4barnsmor, dvs 4 barn jeg regner som mine men en av dem deler Gubben med en ungdomskjæreste:). Det er Mymlen storesøster på 17,5, og så kommer Vakkerungen på 6, Broremann på 5 og den ytterst tilfeldige Knøttet på 5 mnd..Akkurat nå nyter jeg permisjonstid i full fart, skal ha lang permisjon og studere etterpå, ser ikke så langt ennå, men nyter vestlandsvår og trilleturer.

..og synes Dib er er greit sted å lufte vettet fra tid til annen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen til oss:-)

Her er det også litt stille om dagen, og det har nok med å gjøre at de fleste er tilbake i jobb og har det ganske hektisk om dagen.

Selv er jeg 38 i et par uker til, hjemmeværende uten å ønske det ( ikke arbeidsfør ennå), er gift på 8.året og har Storebror på snart 7 (til sommeren) og Knerten som ble 3 for en tid tilbake:-)

Jeg synes også dib er et fint sted å blåse ut både taker, vett og frustrasjon. Da blir man liksom kvitt det, uten noe mer om og men....

Skrevet

Heisann Amandine og velkommen hit,kjenner deg igjen fra Modne :0)

Skrevet

Hei og velkommen:-)

Er 42 og har to store og en liten:-)

Har lekt på dib i flere år nå og fått mange fine venner her inne:-)

Her inne er det masse humor, jenter med selvinnsikt og masse kjærlighet. Rett og slett et flott sted å være:-)

Noen perioder er mer aktive enn andre, nå er det en stille en. Våren er jo på vei!

Skrevet

Hei på deg og velkommen!!

Jeg er en ikke-sliten 5 barns mor på 40;=D Stortrives med storfamilien min. I vårt hus er det ikke mindre enn 28 bein hvis vi teller stort og smått, gammelt og ungt, to- og firbeint!

Skrevet

Hei og hopp =)

Velkommen inn hit.

Litt stilt her også til tider,men plutselig er det full rulle =)

• 2 uker senere...
Skrevet

Så koselig med mange nye "fjes":)) Jeg bor også på vestlandet. Jeg har 4 barn med alder: 17, 16, 10 og snart 3 år!

Velkommen!!

Skrevet

Velkommen! Her er det plass til mange. Nå i vårstillheten ser det jo ut som det er alt for god plass, men plutselig blir det gråvær og snø - og så myldrer det frem skravlesjuke kjerringer, he, he.

Selv er jeg 39 år enda i flere måneder.. Og har tre skjønne jenter i alderen 3-9 år og en kjekk mann som jeg deler bo&seng med ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...