jentahans Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 www.perfecthome.no masse masse flotte ting til hjemmet ditt eller i gave.. Jeg la meg inn der også fikk jeg tilsendt katalog og kunne bestille med en forhandler i nærheten.. Det er bare såå flotte ting og virker som veldig god kvalitet da
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jeg bestilte en del derifra da en venninne av meg var forhandler. Kjempe masse fint og veldig god kvalitet. (Men litt dyrt, da.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Det er bare SÅ utrolig dumt at de ikke har netthandel også. Blir så mye styr hvis man må ha et home-party hver gang man skal handle..... Jeg hadde handlet mye mer da...
jentahans Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 Du trenger IKKE ha et homeparty for å bestille.. du bare legger deg inn på sidene deres der det står om du vil ha katalog så får du det og den forhandleren som bor nærmest deg kontakter deg og du kan si hva du vil ha uten å ha party:) KJEMPE FLOTT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå