Gjest Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Ha en fin dag og uke. Her skal vi snart på nye timer på sykehuset..snart er måneden over og jeg kan se tilbake på et rævkjør av forskjellige turer,møter og andre ting.sliten... Nyt sola og godværet dere som har det.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Jepp, endelig er det mandag, og her er det meldt fint vær resten av uken (bortsett fra i dag.) Og når mars er ferdig får vi håpe at det er vår for alle penga:-)
Gjest amandine Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Mandagsfreden senker seg i huset, Knøttet sover i vogna i hagen, gubben på jobb og de andre på skole eller i barnehage. Har god samvittighet for alle maskiner går(uten støvsugeren..det hadde vært noe om den også tuslet på egenhånd..). Tar meg en liten kopp kaffe og nyter å være alene i hodet mitt en stakket stund... Det regner i dag men her er full vår og deilig!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Takk for det og like så:-) Goværet var innom i går, stakk igjen i dag, men kommer helt sikkert snart tilbake! Jeg må ta det rolig har jeg fått beskjed om av legen....var for tidlig å jobbe igjen. Kjipt, men alvorlig nok til at jeg må lytte denne gangen. Så da får jeg kanskje mer tid her inne etterhvert igjen? Gleder meg til solen setter seg og snøen smelter bort. Blir deilig å kunne være ute på terrassen og i hagen og pusle med våren:-) Det gleder jeg meg til kjenner jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå